BeatboxGamer Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Dit moeten jullie zeker kijken! Hij doet de volgende mensen na: LL cool J Snoop Dogg DMX Jay-z KLIKKEN! Check it maar. Hot or Not? Bewerkt: 18 mei 2006 door BeatboxGamer Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Dat klinkt erg goed, hij kan nog wel wat werken aan zijn imitatie van Snoop Dogg, want bij die ligt zijn stem nog wat zwaar, maar hij doet het wel erg goed. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik vond ze imitatie van Snoop Dogg juist erg goed! Samen met Jay-z was ide toch wel het beste dacht ik! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hahaa die gast is egt goed! Ik vind die van Snoop ook een van de beste! en de imitatie van Jay-Z was ook erg goed... aan de imitatie van Dmx kan hij nog wel wat werken, DMX's stem is iets zwaarder.. Maar toch, ik doe het niet na! Die gast is egt goed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.