spoeky Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ik ging net daten met Millie. Toen ik terug naar haar huis reed stond er dat ik was 'spotted' door denise. toen ik klaar was met de date zag ik haar rijden. Ik reed met mijn auto tegen die van haar aan. En toen stapte ze uit en sloeg ze me met een golfstick. Ik sloeg haar dood en ik kon gewoon haar auto in! En ondertussen kan ik gewoon met haar daten best raar! Reageren
HEER HOOGMOED Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 heey, waar staat die 6% voor bij je beschrijving?? tot kijk Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 heey,waar staat die 6% voor bij je beschrijving?? tot kijk Op die date met millie is hij betrapt door Denise en heeft hij haar doodgeslagen, daarna kon hij gewoon al in haar auto stappen, terwijl hij nog maar op 6% in zijn relatie zit met millie. De auto is pas beschikbaar als je rondt de 50% zit, dus vond hij het raar dat hij nu al met de auto van millie kon rijden. Dit is eigenlijk doodnormaal. Kijk naar het echte leven, daar sluit je je auto ook wanneer je op bij je huis parkeert, want anders kan hij hem gewoon stelen. Maar jij bent denise gewoon op een date met millie gekregen, en wanneer ze je aanviel, liet ze gewoon haar auto open. Het is dus doodnormaal dat je dan al in haar auto kon stappen. Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 ik ging net daten met Millie. Toen ik terug naar haar huis reed stond er dat ik was 'spotted' door denise. toen ik klaar was met de date zag ik haar rijden. Ik reed met mijn auto tegen die van haar aan. En toen stapte ze uit en sloeg ze me met een golfstick. Ik sloeg haar dood en ik kon gewoon haar auto in! En ondertussen kan ik gewoon met haar daten best raar! Ik heb ook een keer zoiets gehad, dan was ik betrapt. Dan gaat ze je achterna, maar bots je tegen haar of rijd je haar voorbij, dan stapt ze uit of rijd boos weg en je date met millie is over... Reageren
Dago58x Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Dat kwam gta-sheep ook tegen toen had hij een topic geopend plus een screen zodat we kunnen zien..!! Bij mij gebeurde het nooit maar ik hoop het dat het lukt maar ik zie haar nooit met een auto..!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.