ASPHALT Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 heeft iemand een save game waar hij bij Bringing the House Down is ik wil een filmpje maken van het einde als alle huizen de lucht in gaan kun je trouwens onder een cut scene een filmpje opnemen?? Reageren
SamShine Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Nee, volgensmij kan je niet filmen tijdens een cutscene. Maar met een filmcamera (externe) kan dat wel! Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 waarom zou dat niet kunnen, je neemt gewoon op met fraps aan het begin van de missie, daarnaa snijd je de troep eruit wat je niet wilt Reageren
libertycitypc Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 hoe kun je in gta lsc filmen kunnen jullie dat stap voor stap vertellen Reageren
SamShine Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Dat gaat met het programma Cheatdevice, die kan je Hier (klik) downloaden. Versie 10d aanbevolen! Daarna stop je die savegame op je PSP (waar je LCS savegame normaal staat). Start je PSP op en je ziet een menu. Zoek daar 'video recorder' op en klik hem aan. Nu filmt hij! NOTE: het gaat wel langzaam, omdat hij frame voor frame opneemt! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 maar heeft iemand dan een save game van Bringing the House Down Reageren
Svenie Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Je kan hem misschien in dit topic aanvragen:Klik.Ik ben er zeker van dat er daar iemand je wel wil helpen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 maar heeft iemand dan een save game van Bringing the House Down Ik ben bijna bij die missie. Nog ongeveer 5 missies en dan ben ik er. Ik edit mijn bericht zo spoedig mogenlijk Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 maar heeft iemand dan een save game van Bringing the House Down Ik ben bijna bij die missie. Nog ongeveer 5 missies en dan ben ik er. Ik edit mijn bericht zo spoedig mogenlijk geef maar een paar missies der voor is niet erg Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Hier is hij dan, ik heb het nog nooit eerder geprobeert, zo'n savegame uploaden maar ik heb die 5 bestanden in één .Zip map gevoegt. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Mocht het niet lukken, zeg het dan maar Edit: Als laatste heb ik de missie 'Shotgun Showdown' gedaan. Bewerkt: 20 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Im welke map moet ie dan??? ik krijg steeds te horen dat de data corupt is ASPHALT Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Hey Asphalt, Je moet de savegame's in de map *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151S0\*Je savegame files* zetten. Als je dat gedaan hebt zou hij moeten werken. Ik upload zo mijn savegame nog wel eens. Even de PSP aansluiten hoor. Edit: Kijk eens, hieronder vind je de savegame nog eens. Ik heb weer alle 5 bestanden geupload. Ik hoop dat het nu wel werkt. *= De externe verbinding. Als je de PSP aansluit krijg je een externe schijfje erbij, daar kun je op klikken en kun je 'in' je PSP kijken. Tot zo! Bewerkt: 20 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 eh sorry Ruurd31 maar je moet nog 8 missies (je moet nog heel Toshiko Kasen en drie van love) en dan kan je Bringing the House Down pas doen wil je hem a.u.b. weer uploaden als je iets verder bent ongeveer als je Toshiko Kasen klaar hebt??? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Komt goed. Dat doe ik voor je Ik stuur je wel een PM (als ik het niet vergeet^^). Ik ben dan nog 7 missies ervan verwijderd.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Bewerkt: 6 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.