Jump to content

save game - Bringing the House Down


ASPHALT

Recommended Posts

Dat gaat met het programma Cheatdevice, die kan je Hier (klik) downloaden. Versie 10d aanbevolen!

Daarna stop je die savegame op je PSP (waar je LCS savegame normaal staat). Start je PSP op en je ziet een menu. Zoek daar 'video recorder' op en klik hem aan. Nu filmt hij!

NOTE: het gaat wel langzaam, omdat hij frame voor frame opneemt!

Link to comment
Delen op andere websites

maar heeft iemand dan een save game van Bringing the House Down

Ik ben bijna bij die missie. Nog ongeveer 5 missies en dan ben ik er. Ik edit mijn bericht zo spoedig mogenlijk :)

geef maar een paar missies der voor is niet erg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is hij dan, ik heb het nog nooit eerder geprobeert, zo'n savegame uploaden maar ik heb die 5 bestanden in één .Zip map gevoegt. Ik hoop dat je er wat aan hebt! :) Mocht het niet lukken, zeg het dan maar :)

Edit: Als laatste heb ik de missie 'Shotgun Showdown' gedaan.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Asphalt, :cya:

Je moet de savegame's in de map *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151S0\*Je savegame files* zetten. Als je dat gedaan hebt zou hij moeten werken. Ik upload zo mijn savegame nog wel eens. Even de PSP aansluiten hoor.

Edit: Kijk eens, hieronder vind je de savegame nog eens. Ik heb weer alle 5 bestanden geupload. Ik hoop dat het nu wel werkt.

*= De externe verbinding. Als je de PSP aansluit krijg je een externe schijfje erbij, daar kun je op klikken en kun je 'in' je PSP kijken.

Tot zo!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

eh sorry Ruurd31 maar je moet nog 8 missies

(je moet nog heel Toshiko Kasen en drie van love)

en dan kan je Bringing the House Down pas doen wil je hem a.u.b. weer uploaden als je iets verder bent

ongeveer als je Toshiko Kasen klaar hebt???

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...