Gta Ripper Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik heb geen verstand va pixel tuning maar toch wil ik ff raten. Ik zou het leuk vinden als de achterbumper wat hoger was. voorderest zie ik geen fouten! 8/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Is het de bedoeling dat je bumper van laag naar hoog loopt? Het ziet er in ieder geval een beetje nep uit. Misschien ook even het origineel laten zien, dan kunnen we ook even vergelijken. Want meestal vind ik de verschillen best groot, waardoor het echt een totaal andere auto lijkt. Dat vind ik altijd vet om te zien Bewerkt: 19 mei 2006 door Ferre Reageren
Backsmash Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 is hij kijhard tegen een muur aangereden? want zn voorkant is plat hij is redelijk. de bumpers kunnen wel wat meer diepte gebruiken, maar het is nog vrij goed Reageren
Rullez Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ziet er netjes uit maar had wat lager gekend en mischien het thank klepje weg en de handgrepen Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 waar vind je die Tut. va die pixeltuning? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 waar vind je die Tut. va die pixeltuning? ->Hier<- vind je de tut van pixeltuning gemaakt door pixeltuning koning: -supremecars-. Als je de volgende keer weer een tutorial zoekt kun je het beste hier even rondkijken, daar staan alle tutorials van A t.m Z! Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 waar vind je die Tut. va die pixeltuning? ->Hier<- vind je de tut van pixeltuning gemaakt door pixeltuning koning: -supremecars-. Als je de volgende keer weer een tutorial zoekt kun je het beste hier even rondkijken, daar staan alle tutorials van A t.m Z! ja ik wist het ik had de tut. al gezien sorry maar alsnog bedankt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 waar vind je die Tut. va die pixeltuning? ->Hier<- vind je de tut van pixeltuning gemaakt door pixeltuning koning: -supremecars-. Als je de volgende keer weer een tutorial zoekt kun je het beste hier even rondkijken, daar staan alle tutorials van A t.m Z! :$ Bedankt. Hij ziet er goed uit, maar ik zou wat diepte er in zetten met shading, ik denk dat je dat nog niet weet wat dat is, maar ik zou zeggen, zoek eens op google naar pixeltrix daar vind je veel handige tuts. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ziet er mooi uit. En het ziet er zeker mooi uit voor de 1e keer. Een 8.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.