Stefan Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 hoi weet iemand een mod. waarbij je zegmaar beeld heb vanuit de auto. dat je vanachter de ruit kijkt en dat je het stuur ziet? alvast bedankt. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 hoi weet iemand een mod. waarbij je zegmaar beeld heb vanuit de auto. dat je vanachter de ruit kijkt en dat je het stuur ziet?alvast bedankt. jep alleen zie je het stuur niet Daar voor heb je de Toca camhack nodig Reageren
Crowsoul Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 toca cam hack? Sa cam hack ja Geschreven door Toca.hier is zijn site waar je hem ook kan downloaden Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Was er niet ook een San Andreas Camera Hack dat je Wel het stuur ziet. Dan ziet het er wel Pixelachtig uit (het Stuur) Reageren
ikt Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Dat is hem, alleen het stuur stuurt niet mee, je ziet wel de player zijn handjes. (die wel bewegen) Reageren
Stefan Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) ik heb de sa camhack van toca... alleen kan iemand mij uitleggen wat ik nu precies moet doen, wan van de readme snap ik niet echt veel. tales en ikt. is dat de sa camhack die jullie bedoelen of een andere mod? Bewerkt: 19 mei 2006 door Stefan Reageren
Crowsoul Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Was er niet ook een San Andreas Camera Hack dat je Wel het stuur ziet.Dan ziet het er wel Pixelachtig uit (het Stuur) Nog niet tegen gekomen. Vind die van ToCA EDIT wel goed Effe de sneltoetsen bekijken. Hem activeren en dan je gewone camknop gebruiken. Je zal zien de cockpitview zit er nu bij Bewerkt: 19 mei 2006 door Crowsoul Reageren
ikt Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik heb de sa camhack van toca... alleen kan iemand mij uitleggen wat ik nu precies moet doen, wan van de readme snap ik niet echt veel.tales en ikt. is dat de sa camhack die jullie bedoelen of een andere mod? Ja, dat is die mod. Reageren
Stefan Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 hij doet het nu. jammer dat de cockpitview het bij vrachtwagens en vliegtuigen en boten niet perfect is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.