San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Onderwerp: Chicks Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: A.S.A.P Wie wil er tegen mij? Die geef ik alvast een
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ok, dat is goed, ik post mijn sig nadat jij die van jou hebt ingeleverd.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost, maar ik lever hem toch maar in. Bewerkt: 19 mei 2006 door General Lee
RobbertR Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hier de mijne. Rofl Waarom deed ik toch mee?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Nou hier zijn de inzendingen dan. General Lee RobbertR RobbertR, veel succes jongen.
Timotees Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Mijn stem gaat uit naar General Lee, ik vind hem toch wat mooier
DaddyPimp Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 General Lee, die vind ik meer bij het onderwerp passen Nee, hij heeft een veel mooiere achtergrond en er heeft duidelijk meer werk ingezeten
Ice Banana Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 General lee Aan die van timotees is weinig gedaan denk ik Aan die van g l is duidelijk meer gewerkt
P-Jamma Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Mijn Stem gaat naar General Lee... Je kunt duidelijk zien dat aan GL's Design meer werk in heeft gezeten.. M'n Beoordeling staat al bij je Design in de Graphics Showroom GL! Over RobbertR's Design, Het ziet er wel lekker simpel en strak uit, maar nét niet genoeg... Probeer eens een aantal meer Effecten toe te voegen ... Succes alletwee!
Upstream Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Stem: RobbertR Het is dan wel weinig werk, maar ik vind hem er echt heel goed uitzien. Alles is keurig in balans. Mooie kleine letters, en op precies de goede plaats de render afgesneden. Misschien een wit-kleurige border zou wel mooi zijn. Maar wel puik werk. General Lee Persoonlijk valt mijn smaak niet echt op dit soort signatures (en dat is geen goed lopende zin). De achtergrond is te druk, en er word duidelijk een cirkel-vormig ding steeds herhaald. De render is niet echt mooi ingeblend, en op een raar punt afgesneden (ze mist een voorhoofd en een half oog ). Ook is de render iets te overbelicht. Tekst is wel goed gedaan, dat zie ik trouwens op veel van je signaturers.
Rullez Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik stem RobbertR die ziet er wat knapper uit en mindere kleren
King Room Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 @ zonnet het gaat er niet om wie het minst kleding aan heeft maar welke het mooist is van signature! General Lee Een hele mooie signature, valt goed in de smaak van mij!! Mooie orginele achtergrond, en een mooie standaard lettertype RobertR Ik vindt die niet zo bijzonder.. Wat heb je eraan veranderd? Beetje schaduw en wat tekst neergezet! Ik weet dat je betere signature heb gemaakt! Dus bijdeze gaat mijn stem naar: General Lee MvG. Room
Advancegta Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 general lee omdat die van robert r bijna niet veranderd is en met (denk ik) paint is gemaakt
Merticus XVII Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 General Lee Hij is prachtig gedaan. Ook de brush is heel mooi. RobertR is een beetje te makkelijk. Dus mijn stem gaat naar General Lee
Recommended Posts