THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 er is een gerucht dat je in een herberg een slaapplaats kan vinden is dit waar ps. wat denken jullie hierover? Reageren
pottevijn Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ja zo is dat , er staat er een op de mount Chilliad. :lol: :lol: Reageren
Spike Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ja zo is dat , er staat er een op de mount Chilliad. :lol: :lol: oh goed om te weten Reageren
pottevijn Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ja word wel nog leuk, even binnenkomen en een paar mensen afknallen... Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ja zo is dat , er staat er een op de mount Chilliad. :lol: :lol: weet je hoe lang het rijden is naar de top van die berg offe kom je met je helikoptertje even naar de herberg Reageren
pottevijn Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 met de heli is het zeker een minuut of 2, kweet nogniet hoelang het zal duren met je scootertje :lol: , een half uur zeker B) Reageren
gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 staat allemaal bij info op deze site Reageren
Q Dude Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 dat je er met een helicopter 2 minuten over doet is maar een vals gerucht <_< Reageren
pottevijn Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 vals? hoezo , is het dan niet waar? ik hoopte nogtans van wel :o Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 het klopt dat er een herberg is het spel zit op mount chilliad, dat hebben gtagaming, gtaplanet , gamespot, en ign bevestigd Reageren
Spike Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 oh , maar ja met de heli ben je 1 min onderweg! . en rijden weet ik niet maar wel lang ik ga rijden eerst doen, ik vind het zo mooi die uitzicht dan, jullie niet lekker op je dooie sloffies de berg op haaaa heerlijk :lol: Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 en nu in het nederlands graag Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ik ga rijden eerst doen, ik vind het zo mooi die uitzicht dan (ik ga eerst rijden) (ik vind het uitzicht dan zo mooi) lol Reageren
Melchior Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 oh , maar ja met de heli ben je 1 min onderweg! . en rijden weet ik niet maar wel lang ik ga rijden eerst doen, ik vind het zo mooi die uitzicht dan, jullie niet lekker op je dooie sloffies de berg op haaaa heerlijk :lol: Ja, dat vind ik ook... Niks Amerikaanser als heerlijk met je boerenpickupje de berg op te tuffen... Dat moet echt te chill worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.