gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ik ga rijden eerst doen, ik vind het zo mooi die uitzicht dan(ik ga eerst rijden) (ik vind het uitzicht dan zo mooi) lol maak niet uit als wij het maar begrijpen! Reageren
Spike Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ummm, sorry dan voor het niet goed typen. maar jullie begrijpen het wel wat ik bedoel :lol: . Reageren
Q Dude Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 ik ga als eerste met een crosser naar boven ala me-style B) Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 ik met me mountain bike Reageren
killerbee Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 ze zeggen dat het met een bmxje een half urr duurt voordat je boven bent ik pak mooi een pickup en ik leg die fiets erin en gas weer van de berg af Reageren
Melchior Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Zou dat kunnen, zo'n BMX in de achterbak pleuren van een Pick-up? Dat zou wel leuk zijn, zo iets werkte in VC voor geen meter, zelfs in een ruime boot viel m'n scoot er zo af als ik ging varen... <_< Reageren
Spike Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 zou wel cool zijn. ken je er wel dingnen inzetten in je achterbak dan ? ik weet er niks van namelijk <_< Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Zou dat kunnen, zo'n BMX in de achterbak pleuren van een Pick-up?Dat zou wel leuk zijn, zo iets werkte in VC voor geen meter, zelfs in een ruime boot viel m'n scoot er zo af als ik ging varen... <_< misschien wel omdat je ook auto kunt weg slepen met een sleepauto dus misschien is dat nu verbeterd zou wel vet zijn. Reageren
pluutje Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Er zijn screenshots dat ie in de achterbak bezig is. Maar of dit een filmpje is of een in-game screenshot weet ik ook niet. :unsure: Reageren
Melchior Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Als het een in-game filmpje was hoeft het nog niet te betekenen dat je iets in de laadbak/kofferbak van auto's kan vervoeren, dus er is in principe nog geen zekerheid over... Reageren
liltuner Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Wel vet je bmx ff in je achterbak goooien hoor. Ff tuffen naar boven en met je fiets naar beneden. whoepieeeee Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Wel vet je bmx ff in je achterbak goooien hoor.Ff tuffen naar boven en met je fiets naar beneden. whoepieeeee als het kan tenminste het zou wel een goede verbetering zijn B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 zal dat wel kunnen? je bmx in je kofferbak doen, en dan weer eruit halen?? ik hoop het, tot nu toe zat er alleen een bal en een band in :lol: Reageren
vetdevil[nl] Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 (bewerkt) he ik heb iets vaags gehoort dat er een winkel is die GTA SAN ANDREAS 16 okt krijgen ik ga morgen vragen of het zo want de winkel ligt in mijn stad Zwolle morgen meer info :blink: Bewerkt: 12 oktober 2004 door vetdevil[nl] Reageren
Spike Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 ,Oct 12 2004, 10:48 PM] he ik heb iets vaags gehoort dat er een winkel is die GTA SAN ANDREAS 16 okt krijgen ik ga morgen vragen of het zo want de winkel ligt in mijn stad Zwolle morgen meer info :blink: he he weer iemand die het weer half gelooft <_< . hij is pas 29okt verkrijgbaar!, niemand kan die van te VOREN aan komen. <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.