pottevijn Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 ,Oct 12 2004, 10:48 PM] he ik heb iets vaags gehoort dat er een winkel is die GTA SAN ANDREAS 16 okt krijgen ik ga morgen vragen of het zo want de winkel ligt in mijn stad Zwolle morgen meer info :blink: ja is waar al die onzin , eerst zien en dan geloven zeg ik altijd, wel als je hem eerder kan krijgen zeg je dit maar als je hem echt hebt, en bewijs het dan ook. Reageren
liltuner Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Mogen we even ontopic het gaat over een gerucht over een herberg op mt.chilliad. Ik denk wel dat er een herberg is ja Reageren
Majus Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Ik denk het ook die berg is erg groot het zal wel vol met secrets zitten Reageren
liltuner Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 ik denk ALS die herberg er komt dat je daar kunt saven Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 In die herberg kan er geslapen worden en naar het schijnt zijn er ook in de boerendorpjes, zodat er niet altijd moet worden teruggereden naar de stad. Er kan volgens PS2 magazine ook eten besteld worden. Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 lijkt me gaaf zo bij die boeren Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Laten we hopen dat we een bed krijgen en niet bij de koeien moeten slapen hehe Reageren
Majus Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Ik zou wel eens me nen john deere willen rijden (traktor) Reageren
Q Dude Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Laten we hopen dat we een bed krijgen en niet bij de koeien moeten slapen hehe slaap wel in mijn getjatte auto in SA Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 Ik denk dat er wel een herberg is op die wouse berg :lol: en je zal daar heus wel kunnen saven denk ik, ik ga er lopend heen heb ik ene goede reden voor mn moeder: ik moet ff mn spel uitspelen :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 VET je kan eten bestellen in de herberg Reageren
Spike Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) VET je kan eten bestellen in de herberg lol als dat zo is, hahahah bestel je na 1 uur weer, en weer, en weer, hahah, die man word gek dan :lol:. Bewerkt: 14 oktober 2004 door Spike Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Ik denk dat er wel een herberg is op die wouse berg :lol: en je zal daar heus wel kunnen saven denk ik, ik ga er lopend heen heb ik ene goede reden voor mn moeder: ik moet ff mn spel uitspelen :lol: ja dan moet je als eerste die berg oplopen dan eten gaan halen en dan weer terug die berg oplopen weer eten halen : ja mam hij moet eten en dat is de engige winkel Reageren
liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Ja ALS die herberg er komt moet je dat zeggen Reageren
Spike Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 hahaha, nou ontopic!, uum als je dan naar boven rijd, en je bent boven, dan moet je echt wel mooi uitzicht hebben, geniet ervan he!!! :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.