Pete-R Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Maar om te slapen wat heb je daar nou aan gaat dan je health weer omhoog ofzo het zou toch niet voor niks zijn? Reageren
pluutje Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Maar om te slapen wat heb je daar nou aan gaat dan je health weer omhoog ofzo het zou toch niet voor niks zijn? Misschien gewoon een savingpoint Reageren
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) nee want er wordt al een diskette gebruikt om te saven dat staat op die screen van het huis Bewerkt: 14 oktober 2004 door Majus Reageren
pluutje Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 nee want er wordt al een diskette gebruikt om te saven dat staat op die screen van het huis Dat is waar !!! Maarruh heb jij al een screen gezien van de herberg?? Zo ja geef dan ff de link Reageren
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Nee nog niet zoals deze topic naam , gerucht Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Nee nog niet zoals deze topic naam , gerucht inderdaad maar ik hoop egt dat ie er is Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 Nee nog niet zoals deze topic naam , gerucht inderdaad maar ik hoop egt dat ie er is ik denk het wel dat het er is maar het word toch eerst zien dan geloven of er moet wat bekend gemaakt woorden door R* games Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.