Damos Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hey jongens ik wou meedoen aan het pimp my ride contest maar toen ik even wou oefenen ging de deur van de transfender niet openen nergens. Reageren
Miyamoto Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Hey jongens ik wou meedoen aan het pimp my ride contest maar toen ik even wou oefenen ging de deur van de transfender niet openen nergens. Als je een lowrider wou tunen voor dat "contest" moet je naar de Loco Low Co en niet naar de Transfender. als je toch naar de Loco Low Co gegaan bent zal het waarschijnlijk niet meer dan een bug zijn. Bewerkt: 19 mei 2006 door Miyamoto Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Je kunt deze vraag beter vragen in het Pimp My Ride Q&A topic. Dit is speciaal aangemaakt voor vragen die je hebt over het Pimp My Ride toernooi. Dus denk daar voortaan even aan, om daar je vraag te posten. Maar een antwoord op je vraag nu. Je kunt je Lowrider ook niet tunen bij transfender, je moet het doen bij Loco Low-Co. Deze tuningsshop vind je op deze plaats: Veel succes nog in het toernooi! Reageren
Damos Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Oke ik zal het proberen Edit Het is niet gelukt misschien omdat ik nu op het moment de noobmode gebruik weet iemand daar een unninstaller voor Bewerkt: 19 mei 2006 door Damos Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ja, gewoon de gamaakte backups terugzetten. Als je geen backups gemaakt hebt, is dat niet zo slim. Je zult SA dan opnieuw moeten installeren. Je savegames gaan dan niet verloren, en je hebt een helemaal 'schone' SA, die dus (bijna) geen problemen geeft. Herinstalleren is dus eigenlijk de beste oplossing. Reageren
Damos Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 De backups staan er nog dus die zetik dan even terug bedankt he Reageren
love the gang Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Dit gaat niet over dit onderwerp, maaar, Ik wil een nieuw topic starten, hoe kan ik nu weten of dat een poll is of gewoon een topic is pleas stuur terug Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Dit gaat niet over dit onderwerp, maaar, Ik wil een nieuw topic starten, hoe kan ik nu weten of dat een poll is of gewoon een topic is pleas stuur terug Dat is heel simpel. Een poll is een enquete (vragenlijst) waar je uit verschillende categoriën kan stemmen. Bijvoorbeeld: Welke GTA vind jij het leukst? GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA: III Dan kan je op één van deze keuzes stemmen, en daarna zul je de uitslag zien op wat iedereen gestemd heeft. (Of mods/admins moeten ingesteld hebben dat de uitslag verborgen blijft. ) Een gewoon topic is een onderwerp zoals deze, niks bijzonders, je kan er gewoon posten (in een poll kan je overigens ook posten). Hopelijk snap je het nu. Als je je vraag anders bedoelde, dan moet je dat even zeggen. Edit: Typhoon heeft uitgelegd hoé je een poll of topic aanmaakt, zie mijn post dus maar als een soort aanvulling van Typhoon's post. Bewerkt: 19 mei 2006 door Pietje II Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Dit gaat niet over dit onderwerp, maaar, Ik wil een nieuw topic starten, hoe kan ik nu weten of dat een poll is of gewoon een topic is pleas stuur terug Eerst ga je naar het juiste subfora, dus voor GTA San Andreas Missie's ga je naar GTA San Andreas Missie Hulp, dat spreekt voor zich. Om een nieuw topic te openen druk je op nieuw topic, als je op een subfora klikt staat dat rechts onder of rechts boven, als je daar op geklikt hebt staat er dit: Onderwerp titel Onderwerp omschrijving (Optioneel) Daar onder staat dit: Poll Opties Klik hier om de Poll van dit onderwerp te bewerken, als je daar op klikt kan je een poll maken en als je daar niet op klikt maak je geen poll, als je er op geklikt hebt kan je gewoon je poll vraag in typen en mogelijke antwoorden. Als je meer van deze vragen hebt kan je ze het beste in het Feedback Fora vragen, voordat je daar een topic start bekijk dan eerst de Helpdesk en het FAQ Succes. BTW: Klik op de onderstreepte woorden om naar die pagina te gaan. Reageren
love the gang Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Heb ik gisterenavond geprobeerd maar het was gewoon een topic Vroeger, toen de site niet vernieuwd was, kende ik het beter O, ja iemand zei:Wat is de bedoeling hiervan? lol Bewerkt: 20 mei 2006 door love the gang Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 O, ja iemand zei:Wat is ed bedoeling hiervan? Je kunt dan kijken wat de populairste uithet rijtje is. Als bijvoorbeeld bij de pimp my ride contest mijn auto de mooiste is en die heeft 78% van de stemmen dan kun je zo de winnaar aflezen. Dat gaat makkelijker en snel, nu hoeft niet iedereen te posten, maar die kunnen gewoon 1x klikken en klaar.. Reageren
love the gang Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Die mensen die zzeggen ik gebruik zoekmachine denken dat ze de slimste zijn. Sommige leden kennen dat niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.