Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo, ik ben in san andreas en ik heb alle missies gehaald de laatste was New model army van Z, ik moest hier in het miniatuur een helikopter besturen terwijl Z in een klein auto'tje onder mij reed, ik moest binnen de tijd allemaal dingen doen, deze missie heb ik gehaald, maar nu zijn er geen missies meer in san andreas, volgens mij moet ik nu naar las vanturas, alleen heb ik geen nieuwe missies meer, wie kan mij helpen????? :N

>>> Door Levi.: Moved > Gta San Andreas Missiehulp.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Dit is het feedback forum, voor missiehulp moet je hier zijn. Maak daar nou geen topic aan, want een admin/mod zal dit topic wel verplaatsen :)

Geplaatst:
hallo, ik ben in san andreas en ik heb alle missies gehaald de laatste was New model army van Z, ik moest hier in het miniatuur een helikopter besturen terwijl Z in een klein auto'tje onder mij reed, ik moest binnen de tijd allemaal dingen doen, deze missie heb ik gehaald, maar nu zijn er geen missies meer in san andreas, volgens mij moet ik nu naar las vanturas, alleen heb ik geen nieuwe missies meer, wie kan mij helpen????? :N

Heb je vliegschool al gehaald? Zo nee dat moet je eerst doen voordat je verder kan.

Ik snap dat je nieuw bent, maar had even verder gekeken en dan kwam je vanzelf GTA San Andreas missie hulp tegen, daar horen dit soort dingen te staan. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...