gtamaster1 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 heey ik zit al heel lang op vice city en san andreas mods te installeeren ma ik wil graag weten hoe je zelf een map kan maken kan iemand me astjeblieeeft helpen :$ Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hey gtamaster! Ik zou als eerst eens een kijkje nemen bij Ik Wil Leren Modden. Daar krijg je veel informatie voor als je wilt beginnen met het modden van Grand Theft Auto. Als je dat een beetje doorgelezen hebt, kun je eventueel alvast een beetje beginnen. De Master Tutorial List staat vol met allerlei Tutorials voor het modden, dat is een heel handige plaats om even te kijken. Als je sommige dingen helemaal niet begrijpt, en je hebt vragen, kun je die natuurlijk altijd stellen, maar je kunt ook even kijken in de GTAGames Modding FAQ. Heel veel succes gewenst, en veel plezier ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.