Jump to content

waar vind je gebouw van het nieuws?

Recommended Posts

Geplaatst:

is hier in gta sa een gebouw van het nieuws want soms die je helikopters er vanvliegen

maar ik vind er geen gebouw van en ik weet niet in welke gta vice city of gta 3 had je zo een gebouw :? ?

Geplaatst:

Die helicopters staan nergens, je ziet ze alleen in een bepaalde helicopter race. Je kunt deze starten bij de straatraces op het vliegveld van Las Venturas.

Er is wel een nieuwsgebouw, (waar helaas geen helicopter bij staat) bovenop de Missionary Hill, vlakbij San Fierro. Het is een gebouw met een zendmast en er staat een busje van San News bij. Maar dus geen helicopter, helaas. :N

Geplaatst:

Er is ook een ander gebouw in Vinewood of Richman daar ergens in de buurt ten zuiden of in het zuiden van Vinewood, daar is een gebouw waarop enorm groot Global Television staat(een paar blokken verder van de filmstudios)maar daar is volgens mij geen nieuws helikopter maar wel een sniper daar haalde ik in het begin van het spel altijd een sniper of soms als ik geen geld wou verspillen in de winkel aan snipers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...