koenww Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 is hier in gta sa een gebouw van het nieuws want soms die je helikopters er vanvliegen maar ik vind er geen gebouw van en ik weet niet in welke gta vice city of gta 3 had je zo een gebouw ? Reageren
Little Mister Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ...Volgens mij heb je geen nieuwsgebouw of zo voor zover ik dat weet in SA... Reageren
koenww Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ooh ok tog bedankt ik dacht dat want er vliege van die helikopters ervan rond enz... Reageren
Damos Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Moet je even op wikigta kijken misschien staat daar het antwoord Reageren
Rullez Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 volgens mij heb je die wel maar waar weet ik niet en volgens mij hoor dit in het genral Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Die helicopters staan nergens, je ziet ze alleen in een bepaalde helicopter race. Je kunt deze starten bij de straatraces op het vliegveld van Las Venturas. Er is wel een nieuwsgebouw, (waar helaas geen helicopter bij staat) bovenop de Missionary Hill, vlakbij San Fierro. Het is een gebouw met een zendmast en er staat een busje van San News bij. Maar dus geen helicopter, helaas. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Er is ook een ander gebouw in Vinewood of Richman daar ergens in de buurt ten zuiden of in het zuiden van Vinewood, daar is een gebouw waarop enorm groot Global Television staat(een paar blokken verder van de filmstudios)maar daar is volgens mij geen nieuws helikopter maar wel een sniper daar haalde ik in het begin van het spel altijd een sniper of soms als ik geen geld wou verspillen in de winkel aan snipers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.