Jump to content

save game downloaden


koenww

Recommended Posts

Dat kun je niet zien. Als jij het spel al heel lang hebt (voor januari 2006) dan heb je versie 1. Als je dan een savegame start en het spel klapt uit, dan heb je een versie 2 savegame.

Als je San Andreas media februari hebt gekocht, en je download een savegame en het spel valt uit. Dan heb je een versie 2 savegame. Chek ook dit topic over V1 & V2..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ar

    8

  • Ruurd31

    8

  • -Matthijs-

    6

  • thescientist

    4

Ik heb het een paar keer doorgenomen en steeds hetzelfde gedaan, maar hij klapt er weer steeds uit.

Ik kan dus ook geen save game aanvragen, omdat het spel er steeds mee stopt. Nu kan ik dus ook neit verder met SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist een save-game download en precies hetzelfde gedaan als altijd en nu pakt hij deze wel, maar met die andere klapt hij ze erg nog steeds uit.

Maar wat is het nut om het spel opnieuw te installeren?

Bewerkt: door ViceCity
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zorg je weer dat alles tot de standaart instellingen komt, alle foutjes gaan eruit (die eventueel bij de installatie zijn gebeurt). Dan is je spel weer helemaal 'schoon' en kun je weer overnieuw beginnen. Eventueel kun je dan wat savegame's downloaden dieik in de vorige post heb gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Heej!

Ik heb hulp nodig! Ik heb GTA San Andreas op mijn computer gezet. Nou is het probleem dat mijn pc redelijk traag is. Het spel loopt op zich wel aardig, en het meeste is te doen. Maar nu ben ik in de Monster missie, waar je een parkour moet afleggen en dit lukt me niet. Dit komt doordat mijn pc een beetje hapert, terwijl de tijd normaal loopt. Dus ik heb te weinig tijd steeds om hem te halen. Ook al rijd ik perfect, zit ik nog tussen de 6.30 en 7.00 minuten.

Mijn huisgenoot heeft ook GTA en een goeie PC, dus nu gingen we proberen mijn savegame over te zetten naar zijn PC in zijn map met save games, om hem daar even uit te spelen, maar dit werkt niet. Als ik hem heb overgezet en mijn save game probeer te openen, begint ie steeds gewoon aan het begin van het spel. We hebben ook al geprobeerd ook het Main.smc en het script.img mee over te zetten, maar dan lukt het nog niet. Mijn vraag is dus: wat moet ik doen om mijn save game te kunnen spelen op een andere pc?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Heej!

Ik heb hulp nodig! Ik heb GTA San Andreas op mijn computer gezet. Nou is het probleem dat mijn pc redelijk traag is. Het spel loopt op zich wel aardig, en het meeste is te doen. Maar nu ben ik in de Monster missie, waar je een parkour moet afleggen en dit lukt me niet. Dit komt doordat mijn pc een beetje hapert, terwijl de tijd normaal loopt. Dus ik heb te weinig tijd steeds om hem te halen. Ook al rijd ik perfect, zit ik nog tussen de 6.30 en 7.00 minuten.

Mijn huisgenoot heeft ook GTA en een goeie PC, dus nu gingen we proberen mijn savegame over te zetten naar zijn PC in zijn map met save games, om hem daar even uit te spelen, maar dit werkt niet. Als ik hem heb overgezet en mijn save game probeer te openen, begint ie steeds gewoon aan het begin van het spel. We hebben ook al geprobeerd ook het Main.smc en het script.img mee over te zetten, maar dan lukt het nog niet. Mijn vraag is dus: wat moet ik doen om mijn save game te kunnen spelen op een andere pc?

Alvast bedankt!

Je kan gewoon je savegames uploaden via bijvoorbeeld www.megaupload.com maar dat is niet terzake want ik heb je probleem al door. Als je de savegame dus op je andere pc zet en hij begint dat opnieuw wil dat zegen dat je een V2 van GTA hebt. Dat houd in dat je niet kan modden; Dan heb ik het over auto's instaleren, savegames, mods instaleren etc.

Gelukkig is er hiervoor wel iets namelijk een patch. Al je die patch download en instaleert word GTA gedowngraded naar V1, wat dus wil zeggen dat je weer kan modden en in jou geval savegames kan downladen en spelen.

Download >hier< de patch!

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben wel allebei versie 2. Moet je dan allebei downgraden naar versie 1 om save games te kunnen uitwisselen? En kan je dan je andere save games wel nog gebruiken? Anders kan hij dalijk niet meer verder met zn spel, aangezien hij dat heeft gespeeld terwijl ie versie 2 was

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben wel allebei versie 2. Moet je dan allebei downgraden naar versie 1 om save games te kunnen uitwisselen? '

Als je allebeide versie 2 hebt, dan kun je gewoon savegame's uitwisselen en weer verder gaan. Als je gelijke versies hebt kun je gewoon verder gaan. Zo kan een versie 2 San Andreas speler ook met een andere versie 2 San Andreas savegame verder gaan.

En kan je dan je andere save games wel nog gebruiken? Anders kan hij dalijk niet meer verder met zn spel, aangezien hij dat heeft gespeeld terwijl ie versie 2 was

Je kunt zelfs altijd je eigen gebruiken als je versie 2 hebt. Als je je spel gedowngraded hebt, dan kun je niet meer met je eigen verder. Jou savegame is dan versie 2 en jou spel is versie 1 geworden.

Bewerkt: door R31
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben wel allebei versie 2. Moet je dan allebei downgraden naar versie 1 om save games te kunnen uitwisselen? En kan je dan je andere save games wel nog gebruiken? Anders kan hij dalijk niet meer verder met zn spel, aangezien hij dat heeft gespeeld terwijl ie versie 2 was

Ja, jullie moeten beiden downgraden naar V1 anders heeft het geen zin. En de savegames kun je gewoon blijven gebruiken. De savegames staan helemaal los van de patch, dus de savegame ondergaat geen hinder bij het up- of downgraden.

Maak voor de zekerheid een back-up van je savegame nu en plaats hem in een nieuwe map. Mocht er iets fout gaan heb je altijd je savegame nog achter de hand. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zeggen allebei iets anders :?

Matthijs zegt dat we allebei moeten downgraden naar versie 1 voordat we save games kunnen uitwisselen, en dan je je andere save games nog steeds kan gebruiken

En R31 zegt dat we omdat we allebei versie 2 hebben niet hoeven te downgraden en meteen al save games kunnen uitwisselen en spelen?

Als dat zo is, waarom lukt et dan niet als we het zo proberen, want dan begint ie aan het begin van het spel? Kan et er misschien aan liggen dat ik een NoCD patch heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zeggen allebei iets anders :?

Matthijs zegt dat we allebei moeten downgraden naar versie 1 voordat we save games kunnen uitwisselen, en dan je je andere save games nog steeds kan gebruiken

En R31 zegt dat we omdat we allebei versie 2 hebben niet hoeven te downgraden en meteen al save games kunnen uitwisselen en spelen?

Als dat zo is, waarom lukt et dan niet als we het zo proberen, want dan begint ie aan het begin van het spel? Kan et er misschien aan liggen dat ik een NoCD patch heb?

Als jullie beide V1 hebben kun je pas elkaars savegames uitwisselen. Als jij V1 hebt en de ander V2, kan je niet elkaars savegames uitwisselen. Jullie moeten dus beide downgraden naar V1. Daarna wisselen jullie elkaars savegame uit en daarna zou de savegame het moeten doen. Want voor zover ik weet staan de savegames los van up- of downgraden.

Aan je No-CD ligt het zeker niet die zorgt er enkel voor dat je geen CD meer nodig hebt voor je CD-ROM speler.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Met savegame aanvraag forum lukt het toch ook om versie 2 savegame's uit te wisselen, waarom zou het dan nu niet kunnen?

Verwijder allebeide eens San Andreas en installeer San Andreas op allebeide PC's eens met dezelfde DVD. Nu weet je dat je elk een gelijke versie hebt.Zet je savegame's weer terug en ga dan het spel weer spelen.

Bewerkt: door R31
Link to comment
Delen op andere websites

De gta die op mijn PC staat, is van dezelfde cd als die van hem. Hij had em gekocht, en ook op mijne geinstalleerd, vandaar mijn noCD patch. Dus het zijn al dezelfde versies. Maar als we alleen een savegame uitwisselen doet ie et niet, want hij begint opnieuw in het spel

Bewerkt: door thescientist
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zorg je weer dat alles tot de standaart instellingen komt, alle foutjes gaan eruit (die eventueel bij de installatie zijn gebeurt). Dan is je spel weer helemaal 'schoon' en kun je weer overnieuw beginnen. Eventueel kun je dan wat savegame's downloaden dieik in de vorige post heb gegeven.

Ik krijg nog steeds niet voor mekaar, maar kan het nou dat jij (R31) een save game voor mij gedaan hebt en deze het wel doet?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...