Jump to content

save game downloaden


koenww

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ar

    8

  • Ruurd31

    8

  • -Matthijs-

    6

  • thescientist

    4

Heej!

Ik heb hulp nodig! Ik heb GTA San Andreas op mijn computer gezet. Nou is het probleem dat mijn pc redelijk traag is. Het spel loopt op zich wel aardig, en het meeste is te doen. Maar nu ben ik in de Monster missie, waar je een parkour moet afleggen en dit lukt me niet. Dit komt doordat mijn pc een beetje hapert, terwijl de tijd normaal loopt. Dus ik heb te weinig tijd steeds om hem te halen. Ook al rijd ik perfect, zit ik nog tussen de 6.30 en 7.00 minuten.

Mijn huisgenoot heeft ook GTA en een goeie PC, dus nu gingen we proberen mijn savegame over te zetten naar zijn PC in zijn map met save games, om hem daar even uit te spelen, maar dit werkt niet. Als ik hem heb overgezet en mijn save game probeer te openen, begint ie steeds gewoon aan het begin van het spel. We hebben ook al geprobeerd ook het Main.smc en het script.img mee over te zetten, maar dan lukt het nog niet. Mijn vraag is dus: wat moet ik doen om mijn save game te kunnen spelen op een andere pc?

Alvast bedankt!

Je kan gewoon je savegames uploaden via bijvoorbeeld www.megaupload.com maar dat is niet terzake want ik heb je probleem al door. Als je de savegame dus op je andere pc zet en hij begint dat opnieuw wil dat zegen dat je een V2 van GTA hebt. Dat houd in dat je niet kan modden; Dan heb ik het over auto's instaleren, savegames, mods instaleren etc.

Gelukkig is er hiervoor wel iets namelijk een patch. Al je die patch download en instaleert word GTA gedowngraded naar V1, wat dus wil zeggen dat je weer kan modden en in jou geval savegames kan downladen en spelen.

Download >hier< de patch!

Als ik die patch wil installeren zegt ie: ''this file contains invalid data''.

Ik kan nergens een andere patch vinden, dus wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heej!

Ik heb hulp nodig! Ik heb GTA San Andreas op mijn computer gezet. Nou is het probleem dat mijn pc redelijk traag is. Het spel loopt op zich wel aardig, en het meeste is te doen. Maar nu ben ik in de Monster missie, waar je een parkour moet afleggen en dit lukt me niet. Dit komt doordat mijn pc een beetje hapert, terwijl de tijd normaal loopt. Dus ik heb te weinig tijd steeds om hem te halen. Ook al rijd ik perfect, zit ik nog tussen de 6.30 en 7.00 minuten.

Mijn huisgenoot heeft ook GTA en een goeie PC, dus nu gingen we proberen mijn savegame over te zetten naar zijn PC in zijn map met save games, om hem daar even uit te spelen, maar dit werkt niet. Als ik hem heb overgezet en mijn save game probeer te openen, begint ie steeds gewoon aan het begin van het spel. We hebben ook al geprobeerd ook het Main.smc en het script.img mee over te zetten, maar dan lukt het nog niet. Mijn vraag is dus: wat moet ik doen om mijn save game te kunnen spelen op een andere pc?

Alvast bedankt!

Je kan gewoon je savegames uploaden via bijvoorbeeld www.megaupload.com maar dat is niet terzake want ik heb je probleem al door. Als je de savegame dus op je andere pc zet en hij begint dat opnieuw wil dat zegen dat je een V2 van GTA hebt. Dat houd in dat je niet kan modden; Dan heb ik het over auto's instaleren, savegames, mods instaleren etc.

Gelukkig is er hiervoor wel iets namelijk een patch. Al je die patch download en instaleert word GTA gedowngraded naar V1, wat dus wil zeggen dat je weer kan modden en in jou geval savegames kan downladen en spelen.

Download >hier< de patch!

Als ik die patch wil installeren zegt ie: ''this file contains invalid data''.

Ik kan nergens een andere patch vinden, dus wat moet ik doen?

Die patch is alleen voor mensen die V2 hebben en dus niet kunnen modden. Ik denk dat jij dan al V1 hebt, dus je hoeft die patch helemaal niet te instaleren. Overigens verhelpt de patch wel een paar bugs denk ik, maar ik zou niet de moeite nemen hem te gaan instaleren want dan kun je namelijk niet meer modden. (Auto's instaleren, mods instaleren etc.)

Wil je toch weten of je V2 hebt, download een V1 savegame zet hem in je GTA San Andreas User Files, en kijk dan of hij het doet. Vliegt hij eruit, je hebt V2 dan moeten we iets anders verzinnen want de patch doet het niet. DOet hij het, heb je V1 en hoeft er niks veranderd te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

dus... als ik die patch geinstalleerd heb, moet ik AL mijn savegames verwijderen? maar ik had net 100%!

Nee je hoeft ze niet te verwijderen, dat zeker niet. Als jij die patch gaat instaleren word jou GTA gedowngrad naar V1 wat dus betekent dat jou V2 het niet meer zal doen. Maar V1 is ook puur voor mensen die willen gaan modden, alhoewel heel veel mensen dit doen. Je hebt toch wel V2? Anders hoef je helemaal niks met die patch te doen.

Ik stel voor je kopieërt je GTA. Hoe doe je dat, heel simpel! Ga naar de map Rockstar Games en klik een keer op je GTA San Andreas. Druk op CTRL + C, daarna op CTRL + V. Nu moet je ongeveer 5 minuten wachten. Na die 5 minuten zie je als het ware tweemaal GTA:SA. Instaleer nu de patch op de één, en ga gewoon verder met de andere. Zo heb je dus een voor modden (V1), en een voor je gameplay (V2) zonder dat het met elkaar in conflict komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...