pietjuh1 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik heb m'n eerste auto getunend.. zeg ff wat je er van vind en geef ook tips als je wilt! is het geworden: was het: klik Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Arch... (als ik het je zo zeg leer je het) hij is echt niet mooi. De spoiler , ook is je kleur veel te dof.. Ik zal wat in elkaar flansen voor je hoe het zou moeten. Bezoek ook zeker www.digimods.co.uk, gigantische goede PT tuts. Bewerkt: 19 mei 2006 door Giorgo Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 weet het heb ook zonder tuts of wat dan ook.. gewoon wat zitte flatsten:P Reageren
Rullez Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ziet er goed uit alleen de kleur vind ik een beetje te dof en de spoiler vind ik te overdreven groot 6:5 Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik heb um denk ik wat verbeterd http://img192.imageshack.us/img192/2961/pictuningcopy3oq.gif Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Ja ! Dat bedoel ik. Ganze verbetering. Maar als ik je een tip geef : Je eerste Pictuning ? Begin met : ramen tinten, velgen, Cleanen, verlagen e.d. Maar geen bumpers of skirts of wat dan ook. Als je degelijke bumpers wilt moet je ze smudgen anders zie je altijd een beetje kleurverschil. Maar eer voor je kunt Smudgen moet je eerst de basis kenne, dat zijn de dingen die ik zo net opnoemde. Bewerkt: 19 mei 2006 door Giorgo Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 1ste: Dof ,je ziet dat het via computer gedaan is nl:aan de luchthapper 6/10 2de: Te goed voor woorden hij is goed gelukt lijkt net echt 9/10 Reageren
ikt Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) 1ste:Dof ,je ziet dat het via computer gedaan is nl:aan de luchthapper 6/10 2de: Te goed voor woorden hij is goed gelukt lijkt net echt 9/10 2e = origineel slimme Hmm, een beetje rare kleuren en onecht, de achterwielen zijn net dragracers wielen. Spoiler is lelijk. Sorry, een 5.5/10 2e: Voorkant is lelijk een, 7.5. De rest is wel goed,alleen zou je velgen moeten nemen uit een fofto met dezelfde hoek, ziet er dan veel beter uit. Zo ongeveer zou je moeten beginnen: met de details: Wil iemad ff de getunde delen aanwijzen? Kijken of ik wel de details goed in de auto heb laten overlopen Bewerkt: 19 mei 2006 door ikt Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ja ! Dat bedoel ik. Ganze verbetering.Maar als ik je een tip geef : Je eerste Pictuning ? Begin met : ramen tinten, velgen, Cleanen, verlagen e.d. Maar geen bumpers of skirts of wat dan ook. Als je degelijke bumpers wilt moet je ze smudgen anders zie je altijd een beetje kleurverschil. Maar eer voor je kunt Smudgen moet je eerst de basis kenne, dat zijn de dingen die ik zo net opnoemde. jah ma dat is allemaal zo makkelijk:P en ik heb de bumper een beetje zitte smudge ma niet zo veel... Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik begin nu even met de orginele. Ik post hem zo.. (Je gaat denken dat ik een ego heb maar dat is niet zo) : De basis is erg gemakkelijk, maar je kunt beter de moeilijke dingen laten dan ze niet goed zijn. Bewerkt: 20 mei 2006 door Giorgo Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik doe een dubbelpost, ik weet het. Maar dan ziet Pietje dit sneller. Ik heb er wel lang aan gewerkt, ik was wel te lui om de zijskirt de juiste kleur te doen. De zijskirt is een donor, de voorbumper heb ik zelf gesmudged. Ik ga ook niet alles opnoemen wat ik gedaan heb, maar het is veel. Voor : Na : Bewerkt: 20 mei 2006 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.