vetdevil[nl] Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 er worden GTA San Andreas spellen verkocht op ebay er zijn ook aanbiedingen waar je ze met de nieuwe PStwo kan kopen voor nog geen 100 euro denken jullie dat die spellen echt zijn want je kund ze nu al kopen en spelen moet je zelf maar kijken op www.ebay.com :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 er staat pre-sale bij dit betekend dat je hem pas krijgt na de release datum :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 op Ebay word ook teveel bullshit verkocht....2dehands onderbroeken enzo.... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 haha precies maar ga er nu maar gewoon van uit dat je GTA SA de 29ste kan kopen.. nog even wachten dus.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 op Ebay word ook teveel bullshit verkocht....2dehands onderbroeken enzo.... <_< hoe weet jij dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 (bewerkt) ik heb er zelf ook een paar op ebay gezet nee ik typte zomaar wat in toen kreeg ik dit klik voor de link Bewerkt: 11 oktober 2004 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 nou het is voor in united kingdom dus nog niet in nederland ik weet het het is irrie om te wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.