Svenie Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Die dame naast die Infernus, doet me heel hard denken aan Elvira uit de film Scarface. Hier meer screens. Mischien zal GTA VCS net zoals GTA VC afgeleid worden van deze film uit de jaren 80. Edit: Vice City speelt zich af in 1986, en scarface in het jaar 1983. Het zou best wel eens kunnen dat dit het jaartal van GTA Vice City Stories wordt. Als je de jongere versies van de personen op de cover bekijkt. Bewerkt: 27 juli 2006 door Svenie Reageren
Ivo Forelli Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Scarface is gemaakt in 1983, maar speelt zich af in 1980!! Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik zal even mijn visie geven, dus om dan toch maar even op deze tekening verder te gaan; Mercedes Cortez en die tekening lijken wel wat op elkaar, maar als ik de tekening bekijk vind ik Mercedes wel best oud. Echter doet de tekening van de vrouw me wél aan Mercedes denken. Ik zelf zou dus ook denken dat die vrouw een eventuele echtgenote van Colonel Cortez is, waar hij dan ook Mercedes mee heeft gekregen. Wie weet is die vrouw wel vermoord of zoiets dergelijks, je zou er in ieder geval al een heel verhaal eromheen kunnen bedenken. (Dit zei ik ook al in een ander topic.) De bril doet me inderdaad ook denken aan eind jaren '70, zoals Ivo Forelli al zei rond 1979. Het zou dus ook Mercedes in haar tienerjaren kunnen zijn. Het kan goed hoor, veel is mogelijk. Het personage met de bril op, zwart haar en snor, hij lijkt voor mij inderdaad ook wel wat op een jonge Salvatore (heb ik een paar posts terug ook al uitgelegd). Het kan dus goed, dat hij in zijn jonge jaren ook in Vice City heeft gerommeld met bijvoorbeeld onder andere de eeuwige rivaliteit tussen de Leone's en de Forelli's. Voor het zelfde geld zou het ook kunnen zijn dat in GTA: VCS duidelijk wordt gemaakt hoe Salvatore aan zijn macht is gekomen. Een hoofdpersonage als Salvatore Leone lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, omdat Rockstar Games (als het personage op de cover al Salvatore is) nooit het hoofdpersonage op de cover plaatsen, en Salvatore wordt in GTA: III door Claude Speed vermoord, als je de wetten van het maken van goede verhalen in films kent (en die gelden dus ook voor storylines van games) dan is een hoofdpersonage die vermoord wordt nooit goed. Op het bootje "The Little Gupper" (althans, die naam kan ik eruit opmaken) staan personage's die inderdaad erg veel op Colonel Cortez en Gonzales lijken. Gonzales, de rechterhand van Cortez, is naar mijn idee veels te snel dood gegaan in GTA: Vice City, het was een soort uitgewerkt personage dat er nooit écht is uitgekomen. Wie weet wordt 'de uitwerking' van Gonzales in GTA: Vice City Stories wél goed uitgewerkt. In ieder geval lijkt de man met die Uzi in zijn hand érg veel op Gonzales, de vorm van zijn snor, zijn haren... Alleen zijn ze daar wel wat langer => Gonzales is jonger => GTA: VCS speelt zich af voor GTA: VC. De man met de verrekijker lijkt ook érg veel op Cortez, zelfde kuifje, een beetje dezelfde lichaamsbouw, alleen dan veel jonger. Umberto Robina en de tekening van hem, die lijken naar mijn idee spekend op elkaar, en ik verwacht ook in GTA: Vice City Stories wel een verhaallijn met Umberto. De man van de Biker Gang, volgens mij heeft het personage op de tekening niet echt veel te maken in de storyline, het is gewoon een tekening voor verduidelijking dat de Biker Gang in Vice City voorkomt. Althans, dat denk ik dan. Bijvoorbeeld op de cover van GTA: San Andreas zie je een auto met een paar gangster die eruit leunen en die zo een drive-by uitvoeren, ze staan er wel voor verduidelijking dat het in Los Santos het daarom draait in principe, maar verder zul je ze in het spel niet letterlijk zien voor in de storyline. Dat zie je op elk cover van GTA wel zo, dus ik denk ook dat het op de cover van VCS niet anders is. Die blonde vrouw bij de Infernus is volgens mij ook Laura Shrub, de vrouw van Alex Shrub. Verder kan de vrouw bij de auto of de vrouw die op Mercedes lijkt ook weer het nieuwe gezicht worden van Vice City Stories. GTA: Vice City had die vrouw met dat lange zwarte haar en roze bikini aan, wie weet is één van die twee vrouwen dat ook weer, een soort 'mascotte' van Vice City Stories. Maar ik moet wel zeggen dat het leuk is om te speculeren, ook al hebben we alleen nog maar de coverimage als bron. Reageren
Svenie Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Scarface is gemaakt in 1983, maar speelt zich af in 1980!! Dat is idd waar, dat ben ik nu juist te weten gekomen. Maar volgens mij speelt Scarface zich over 2 jaren af. Want in de film wordt er dit getoond: enkele maanden later. Als je dit optelt, kom je volgens mij ergens in 1981 uit. Maar ja nu genoeg over Scarface. Leg de foto van Elvira eens naast de cover van VCS, en je ziet zeker een gelijkenis. Voor degene die de film al gezien hebben, wordt het zeker al wat duidelijker. Bewerkt: 27 juli 2006 door Svenie Reageren
Synchro Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Is dat niet Tommy Vercetti in het pak van het feest. Dus bij GTA Vie City heeft die op het begin een ander pak aan , ik denk dat het dit is. Het lijkt groen maar toch.Het lijkt erop of het lijkt er niet op. iK heb ook een gedacht dat het Candy Suxxx is.. Maar die heeft rood haar , en dit zit er wat tussen in.Mercedes :Candy Suxxx : Reageren
hoho Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 die man die de boot bestuurt lijkt wel veel op tommy vercetti hij heeft dezelfde blouse. Maar ik denk ook niet dat tommy vercetti in vice city stories gaat komen. Reageren
Ivo Forelli Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik denk dat ik nog een aanwijzing i.v.m. het jaartal gevonden heb. Gisterenavond besloot ik nog es een bezoekje te brengen aan vice-city, En ik kom aan het memorial hyman stadium waar net voor een grote ovale rotonde ligt. I het midden van die rotonde staat een groot plaat waarop staat "Memorial Hyman Stadium 1979". Wat er dus op wijst dat dit in 1979 gebouwd is, Het zou dus goed kunnen dat de racetrack er is uitgehaald. En dat je ziet dat ze er nog aan het werk zijn. Reageren
_*-*B-Man*-*_ Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat vinden julie hiervan ? Wel, allereerst vind ik dat het wel zo netjes is om even de bron te vermelden wanneer je andermans werk post. Ik Weet Vergete :$ Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik denk dat ik nog een aanwijzing i.v.m. het jaartal gevonden heb. Gisterenavond besloot ik nog es een bezoekje te brengen aan vice-city, En ik kom aan het memorial hyman stadium waar net voor een grote ovale rotonde ligt. I het midden van die rotonde staat een groot plaat waarop staat "Memorial Hyman Stadium 1979".Wat er dus op wijst dat dit in 1979 gebouwd is, Het zou dus goed kunnen dat de racetrack er is uitgehaald. En dat je ziet dat ze er nog aan het werk zijn. Het zou kunnen. In GTA: Liberty City Stories was dat stadion in Staunton Island (de naam ervan ben ik even kwijt ) ook in aanbouw, en ik heb vernomen dat het in GTA: III af was. Wie weet gebruiken ze dit kleine stadion-conceptje ook in GTA: Vice City Stories, je weet maar nooit. In ieder geval ben ik er persoonlijk zeker van dat GTA: Vice City Stories zich voor GTA: Vice City gaat afspelen. Ikzelf denk of in 1979, of in 1983 (drie jaar voor GTA: Vice City, 1986). Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Waar slaat dat nu weer op, hoe wil je dat weten? Ze kunnen net zo goed het spel ná Vice City af laten spelen, tot nu toe kun je nog niks weten, als er op de cover mensen zouden staan die in GTA Vice City het leven zouden laten, zou je zoiets met zekerheid kunnen zeggen, maar aangezien zowel de vermoedelijke Cortez, Umberto Robina en Mitch Baker allemaal Vice City overleven, kun je dat nooit weten. Er worden nu wel gissingen over de personage's op de boot gedaan, maar in elke GTA worden ook weer nieuwe personen geïntroduceerd, die zullen ook wel op de voorkant staan hoor! Nog iets, op de covers van zowel GTA3, GTA VC, GTA LCS en GTA SA staat iemand die niet in het spel voorkomt, die vrouw die tegen de auto aanstaat, kan dus ook makkelijk helemaal niet in het spel voorkomen. Bewerkt: 28 juli 2006 door Baffie Reageren
Ivo Forelli Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 maar de mensen die we op de cover zeker herkennen zien er jonger uit (cortez en gonzales), dat istoch wel duidelijk dat het spel zich voor 1986 gaat afspelen. of vergis ik mij? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Sorry hoor maar die kerel met die snor ik zie echt geen enkele vergelijking tussen hem en Salvatore Leone En die kerel met die snor is zeker niet de main character, ze hebben nog nooit de main character op de cover gezet Bewerkt: 28 juli 2006 door Lance Dance Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 neee... ik zie dat nu ook in eens, en misschien weten we straks wel wat meer van candy suxx als die vrouw die syncro in zn post had candy suxx is... misschien was ze eerst wel erg beschaaft ofzo? Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Je kan wel zeggen dat die mensen waar je van dénkt dat ze het zijn er jonger uit zien dan in Vice City, maar als ik eerlijk moet zijn, Umberto Robina is de enige die we echt zeker weten, en persoonlijk vind ik die er een stuk ouder uit zien, goede reden dat Vice City Stories zich na GTA Vice City afspeelt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 maar waarom heet het dan stories dat staat voor het verleden! dus dat lijkt mij niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.