JN01 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 hallo ik heb momenteel de eerste missie gedaan (cj terug in los santos na las venturas) maar nu moet ik met een hydra vliegen. Kan iemand die missie voor mij doe aub? Reageren
love the gang Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Hoe bedoel je? die hydra die je moet stelen uit het San Fierro leger? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 upload je savegame, dan kan ik m voor je halen Reageren
frozensun Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik kan mijn save game niet in mijn bericht toevoegen :$ Reageren
RobbertR Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Dat kan wel hoor. Onder het vlak waar je je bericht kan intypen staat: bijlagen. Daar naast staat: bladeren. Daar klik je op. Dan ga je naar San Andreas Userfiles. Dan klik je op je save game en klik je op openen. Dan klik je op "Deze bijlange toevoegen" en vervolgens op ''Reactie toevoegen''. Reageren
BaasB Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) halloik heb momenteel de eerste missie gedaan (cj terug in los santos na las venturas) maar nu moet ik met een hydra vliegen. Kan iemand die missie voor mij doe aub? Als iemand die missie voor jou wil doen, moet hij wel eerst je savegame hebben. Je kan je savegame op 2 manieren uploaden: 1. Via een upload site (bijvoorbeeld www.rapidshare.de). 2. Via je GTAForum account. Hier een uitleg voor uploaden met een upload site: Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 )Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Ga verder met je bericht. En zo upload je met je GTAForum account: Maak een nieuw bericht. Onder het witte vak waar je het bericht in typt, staat nog van alles: Bericht opties (Smilies Inschakelen, Handtekening Inschakelen, E-mail notificatie inschakelen bij reacties), Bericht Icoon, maar ook een upload tool. Die upload tool ziet er zo uit: Klik dan op bladeren. Kijk dan in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Open dan de savegame die je wilt uploaden, en klik dan op 'Deze bijlage toevoegen'. Ga dan verder met je bericht. Veel succes ermee. EDIT: RobertR was me voor. Groeten BaasBart Bewerkt: 19 mei 2006 door BaasB Reageren
frozensun Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 al vasat bedankt voor al jullie hulp nou maar eens kijken of het lukt .............. ik snap het echt niet hoor ik heb het gisteren ook gedaan en nou lukt het gewoon niet meer ook gedaan, missien als ik ff iets anders probeen .......... nee ook niet GVD ( Grote Vriendelijke Dwerg ) het lukt echt niet meer Reageren
frozensun Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik lijk wel gek dat ik het zovaak probeer, ik lees jullie tips echt maar het werkt niet het werkt echt niet hoor!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) halloik heb momenteel de eerste missie gedaan (cj terug in los santos na las venturas) maar nu moet ik met een hydra vliegen. Kan iemand die missie voor mij doe aub? Hey JN01, Kijk, als je stap voor stap doet dan komt het goed. Ik nummer het in dit geval even zodat je er nog makkelijker uitkomt. 1) Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) (San Andreas User Files/Mijn Documenten)2) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. 3) Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files 4) Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. 5) Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" 6) Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. 7) Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. 8] Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. 9) Plaats daarna je link in je aanvraag (in je post). 10) Ga verder met je bericht. En vraag welke missie er gedaan moet worden. Of er wel cheats mag gebruikt worden enzovoort. Als je dat gedaan hebt druk je op "reactie toevoegen"! Sorry als ik dezelfde informatie herhaal. Maar misschien snap je het zo beter? (SOrry BaasB) Bewerkt: 20 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 als je in het spel zit dan klik je op start new game-load game en dan kijk je welke missie het is je hebt er 7 of acht plaatsen ik weet het niet maar als hij bijvoorbeeld bij de 1e staat dan moet je naar menu start-mijn docomenten-gta san andreas userfiles en dan is het gtasasf1.b als het de 2de is is het gtasasf2.b ga zo mar door. in het bericht klik je dan bij bijlagen op bladeren dan a je naar mijn docomenten-gta san andreas userfiles en dan pak je bijvoorbeeld gtasasf1.b maar dat licht eraan waar je in het spel op welke plats je het hebt staan op de 1,2,3,4,5,6........ dan is het gewoon gtasasf1,2,3,4,5,6....b zeg eerst maar eens op welk numer je het hebt staan in het spel veel succes Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Als je GTA San Andreas opstart, en je drukt dan op Start New Game, en dan op Load Game, zie je een lijst met je savegames. De savegame die bovenaan die lijst staat, is de savegame in slot 1 (GTASAsf1.b). De savegame die daar onder staat, is de save game in slot 2 (GTASAsf2.b). Enzovoort. Hier een plaatje voor de verduidelijking: Het plaatje is een beetje slordig, maar ik denk dat je het wel snapt. in mijn docomenten-gta san andreas user files vind je die items van gta sasf1.b veel succes!! Bewerkt: 26 mei 2006 door gta fan man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.