San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik heb een signature gemaakt, ik gebruik deze overigens ook in een battle. Rates? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Mooi man! Ik houd altij wel van dit soort sigs. Je zou wel miscchien een beetje moeten spelen met Brightness And Contrast want ik vind em een piepklein beetje te overcontrasted. 9/10 KUTGW Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Zo ken ik je weer General Lee! Ziet er erg goed uit, vooral de C4D's (Denk ik?) die je achter Mariah Carey hebt gebruikt maken het helemaal compleet! Je Tekst is (Gelukkig) simpel gehouden, als je er effecten aan had toegevoegd was het denk ik iets Te druk geworden... Het ziet er allemaal erg "Vrolijk" uit, en ga vooral zo door GL! Bewerkt: 19 mei 2006 door P-Jamma Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Erg vet GL! Die achtergrond is ook heel mooi, hij past goed bij de foto van Mariah! Kutgw 9/10 Reageren
Juice Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Prachtige signature. Mooie warme kleuren, daar houd ik wel van Mooie achtergrond, alleen de tekst 'Mariah Carey' mocht van mij wel iets duidelijker. een 8,9/10 voor je signature. Reageren
King Room Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Een zeer geslaagde signature!! General Lee Een mooie render van Mariah Carey! Mooie achtergrond! Niet te druk!! Kan er eigenlijk weinig over zeggen.. Één ding kan ik nog wel zeggen dat is : Hij is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 10/10 MvG. Room Reageren
Rullez Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ziete r leuk uit hou van zulke sigs 9 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Mooie achtergrond gl Nou doe je het weer! alleen mocht mariah wat duidelijker worden weergeheven en haar volledige hoofd anders is hij MEGA Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Allemaal bedankt voor die fijne reacties. Heeft iemand misschien nog meer rates? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Woops vergeten te raten een 10/10, 1 Van je beste general (na die van tara reid!) Chickinator! Bewerkt: 19 mei 2006 door ICE BANANA Reageren
Silverwing Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Dan ben ik één van de enige die hem wat minder vindt. Het geheel ziet er opzich wel mooi uit, alleen vindt ik op de achtergrond de C4D echt veel te zichtbaar. Zo'n real life render bij C4D past niet echt, als je de C4D minder zichtbaar maakt, is het al heel wat beter. Je kan ook nog palmboompjes en de zee toevoegen achteraan in de sig, kan soms leuk uitkomen. 7/10 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ziet er mooi uit man. Een 10. Reageren
Stan O. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Een zeer geslaagde signature!! General LeeEen mooie render van Mariah Carey! Mooie achtergrond! Niet te druk!! Kan er eigenlijk weinig over zeggen.. Één ding kan ik nog wel zeggen dat is : Hij is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 10/10 MvG. Room Ben ik het helemaal mee eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.