sarwish Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 heb je ook mods voor gta lcs ow sorry ik heb dit berichte verkeert gestuurt ik moets het bij gta lcs doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Ik denk van niet omdat: Het is een console(psp is dat denk ik) Je moet mappen hebben in mijn ogen: het kan niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Als je 'm van je geheugestick kan runnen wel, dan kun je al die files aanpassen. Ik heb er alleen geen mods voor gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 Sarwish, Ik heb even voor je gezocht op het internet en heb geen specifieke mods kunnen vinden voor GTA LCS. Ik heb wel op gtagames de CheatDevice v0.9 US met mods functies gevonden. Ps: Wil een moderator dit topic verplaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.