.::FLIPKIP::. Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 hallo allemaal, nu is mijn vraag: Ace Combat, komt hij ooit nog eens terug?? ik hoop van wel want ik vind het een pracht game!, behalve als je te dicht bij de grond komt. Reageren
Goliat Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Eerlijk gezegd heb ik geen idee. :$ Volgens mij zijn er door de makers van dit spel geen mededelingen gedaan over een vervolg. Kijk je kunt er natuurlijk wel altijd over speculeren, en eerlijk gezegd hoop en denk ik dat het nog wel eens terug komt. Over speculatie's en info over de game kun je op dit forum terecht: -klik- Veel plezier.. Reageren
Jorair Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 bestaat hij eigenlijk ook voor de pc, ik zou heb graag hebben, maar ik vind het altijd zo klote als ze niet voor de PC komen maar alleen voor de PS2 ofzow Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Natuurlijk zal hij nog een keer terug komen dat is bij alle games Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik hoop het zo, ace combat 5 vind ik nergens in de winkel en het lijkt me echt een pracht game! op de 360 heb je nu trouwens ook een mooi vliegspel! Reageren
Think Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Blazing Angels: Sqaudrons of WW2, op de pc. Toch wel beter als Ace Combat Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Het is al een tijdje gelden dat je deze vraag stelde maar ik heb een antwoord gevonden er is een nieuwe gekomen genaamd Ace Combat Zero: The belkan war hij is al uit in Amerika en komt op ongeveer 20 september uit in Nederland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.