Jump to content

Vietnam


Marius

Recommended Posts

Ik was vandaag sinds lange tijd weer eens GTA Vice City aan het spelen, na een tijdje kwam ik aan bij de missie Phnom Penh '86. Nou weet ik dat er in Vice City een aantal keer tijdens cutscenes een beetje wordt gesprokken over Tommy's verleden.

Toen ik die naam dus zag, Phnom Penh, dacht ik: heeft Tommy nou in Vietnam in Phnom Penh een hoop mensen neer gemaaid waardoor ze de missie de naam Phnom Penh zetten. Omdat je tijdens die missie een hoop mensen moet neerschieten om de missie te kunnen voltooien??????

Link to comment
Delen op andere websites

Idd dat zo wel kunnen vc is in de jaren 85 eh en vietnam is toch 68 ofzo?

phom penh;wat betekend dat?

?

Phnom Penh is de hoofdstad van Cambodja, dat naast Vietnam ligt. er is t9ijdens de Viernam oorlog ook regelmatig in Cambodja gevochten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat Tommy in de Vietnam oorlog gevochten heeft. Hij heeft 15 jaar in de bak gezeten, omdat hij daarvoor al in drugs handelde. Ik denk dat hij zo ongeveer z'n hele leven al mafia lid is geweest, van de Forelli Familie. Ik denk dat Phnom Penh als een willekeurig oorlogsgebied is gekozen. Ze hadden ook de naam van een andere grote slag kunnen nemen.

Phil Cassidy zegt dat hij in het leger heeft gezeten, en in Vietnam heeft gevochten. Ook zegt hij dat hij een vlieg van Tommy's hoofd af kan schieten op 80 voet (ongeveer 24 meter). Tommy zegt daarop: 'is vliegen schieten erg populair in het leger'? 'Blij dat ik geen belasting betaal'. Tommy weet dus eigenlijk niet wat ze allemaal doen in het leger, dus hij zal ook niet in het leger gezeten hebben.

Ik denk dus dat Tommy niet in het leger heeft gevochten, laat staan in Vietnam.

Link to comment
Delen op andere websites

Van Big Mitch Baker is bekend dat hij in Vietnam heeft gevochten, maar dat zal er ook wel niet veel mee te maken hebben gehad. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die gang uit die buurt komt, maar gezien hun uiterlijk is het ook niet meer dan een stel onopgevoede mislukte kansloze jongeren in de maatschappij.

Link to comment
Delen op andere websites

Van Mitch Baker was inderdaad bekend dat 'ie in Vietnam had gevochten, maar tijdens een cutscene waar hij met Tommy praat heeft hij het over zijn mafia zaken maar ook iets over Vietnam waar Tommy dan over mompelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tommy Vercetti heeft 15 jaar in de gevangenis gezeten doordat hij is opgepakt tijdens een klus voor de Forelli Family. Vercetti heeft hierdoor niet in Vietnam gevochten. In de cutscene van de missie 'Messing with the Men' hebben Tommy en Mitch Baker het erover:

Mitch Baker: "Being one of us aint just about browling. It's about being part of a family."

Tommy Vercetti: "Yeah, I've been part of a family before allright, it didn't work out."

Mitch Baker: "Yeah, right, but this family takes care of it's own. We don't ask a man to do the dirty work and then let him do fifteen years hard time. Yeah, that's right, I've done my homework. This here is the biggest family of misfits, outcasts and bad-asses. Hel, some of us have even be betrayed by there own country."

Tommy Vercetti: "I've been locked up during 'Nam. Ugly business."

Mitch Baker: "Which is why I'm going to ask you to mess with the men. This whole damned country needs a kick in the ass, and we're the ones to delivere it."

Mitch Baker is wel een oorlogsveteraan uit Vietnam, en heeft zich, zoals veel veteranen in die tijd, aangesloten bij een motorbende. Dit alles zal niet veel te maken hebben met de missie 'Phnom Penh '86'. De titel van de missie verwijst waarschijnlijk eerder naar de bloedbaden in die stad, zoals je die ook in de missie veroorzaakt. '86 is simpelweg het jaartal van GTA Vice City: 'Phnom Penh á la 1986', dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...