Jump to content

P-Jamma Vs. .Levi.


P-Jamma

Recommended Posts

@ Levi, wat bedoel je precies?

Dat is inderdaad het origineel wat ik gebruikt heb, die jij hebt gepost.. Heb even niet in de gaten gehad dat ik de PS2 Versie van het spel heb gepakt :$ ... M'n Excuses, voor het plaatje maakt dit natuurlijk niets uit...

@ Zonnet, het gaat om het Raten van het Design, niet omdat jij toevallig niet van Tony Hawk houd, of bijvoorbeeld niet van Eminem... :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    6

  • .Levi.

    3

  • -Niels-

    2

  • Achille

    2

Stem : Levi

Dude , gewoon pracht werk. Uit het raam komen de zonnen stralingen en dat is zoo mooi. De achtergond is prefect bewerkt het groen weg en daarnaast een riool effect. Daarin Eminem. En D-12 als Grafitti op de muur. Prachtig ! :klap: Die van P-jamma bevalt me niet..

Link to comment
Delen op andere websites

P-Jamma

Naast het feit dat je de boel probeerde te bedriegen is die van jou gewoon echt niet opgewassen tegen het meesterwerk van Levi. Hij spreekt me niet echt aan. Het is volgens mij knippen en plakken tekst wijzigen en klaar. Had desnoods ook dat witte wat om Eminem heen zit ook bij z'n oren gedaan. Maar je kon natuurlijk weinig beginnen tegen Levi ;)

.Levi.

Heel erg vet gadaan. Ik vind die rook die je ziet in die zonnestralen bij het raam erg mooi gemaakt. De kleuren die je hebt gebruikt passen mooi en het plafond met de lampen is zeer professioneel gedaan. Daar komt bij dat die D12 wat op de muur staat ook erg leuk is en de tekst is ook mooi. Dat Levi er meer aan gedaan heeft resuleert natuurlijk in het resultaat.. Mijn compelimenten. :klap:

Stem: .Levi.

Bewerkt: door RobbertR
Link to comment
Delen op andere websites

P-Jamma

Ik vind het een beetje standaard, je hebt niet veel verandert. Je hebt het plaatje + Detroit er op geplaatst en onderin wat namen weggehaald en daar Hosted by P-Jamma neer gezet. Het lijkt ook of de kwaliteit slecht is.

.Levi.

Ik vind dat je het orginele plaatje heel erg goed hebt veranderd naar een grijze kleur. Ook het licht dat door de ramen valt vind ik erg goed, het lijkt ook of de stof er omhoog spat en daar rondzwerft. Wel vind ik dat je het een beetje leeggelaten hebt. Lettertype is ook mooi met de schaduw er achter (die precies hetzelfde is als de letter) het plaatje heb je mooi verwerkt in het plaatje zelf.

Mijn stem gaat naar: .Levi.

Link to comment
Delen op andere websites

Levi

Als je het origineel bekijkt en dan ziet wat er allemaal veranderd is; fantastisch! De eminem render past goed bij de achtergrond en de D12 + Proof tekst is ook leuk verwerkt.

Bij P-Jamma is het meer een beetje knip en plak werk, wat leuk is alleen niet echt origineel meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik ben geen fan van Eminem, maar .Levi. krijgt mijn stem.

Wat me aan .Levi.'s design zo bevalt is de achtergrond. Jezus wat is die goed bewerkt! :klap: Wat ik helemaal zo mooi vind is dat lichtinval bij de ramen op de achtergrond. Wat ik ook mooi vind is dat het plaatje overwegend zwart/wit is, waar de render weer wat kleur heeft. Dat geeft het zo'n lekker mysterieus gevoel. De tekst "D12" is perfect verwerkt en ziet er een beetje uit als een schaduw, knap werk. En wat me eerst niet eens opviel, die "RIP Proof" tekst kan gewoon niet op een betere plek staan, hoe kom je erop? Super!!! Vooral omdat de D in een hoek staat.. Verder vind ik de render ietsie te licht, maar storend is het niet.. Gewoon een meesterwerkje, echt mijn complimenten. :klap:

Wat ik bij die van P-Jamma knap vind is dat het hoofd van Eminem heel goed in het plaatje verwerkt is. Het zou zo een origineel plaatje kunnen zijn. Maar dat weegt niet op tegen de minpuntjes van het design.. En die zijn dat ik naast het hoofd weinig tot geen verschil zie met het origineel. Ok, de tekst is anders, maar daar blijft het wel bij.. Het thema snap ik ook niet echt, omdat Eminem niets met skateboarding te maken heeft. Misschien als je de tekst van "American Wasteland" nog veranderd had in iets wat op Eminem slaat wat het al beter geweest.

Nouja, een hele uitleg, maar het is in ieder geval duidelijk dat ik op .Levi. stem. :Y

Succes nog jongens. :cya:

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

P-Jamma:

Erg leuk gedaan om die cover te bewerken. Het is iets wat je niet heel vaak ziet dus een pluspunt voor de originaliteit. De afwerking is goed en de dingen(lees: Tekens etc.) die je voor de rest ook nog bewerkt heb zijn ook erg goed gelukt! Oftewel een erg mooi disign!

.Levi.:

Ik heb een tijd niets van je gezien maar je bent weer helemaal terug! Prachtig hoe je alles bewerkt heb. Wat ik vooral mooi vind is de lichtstralen bij de ramen. Het is één heel mooi geheel en het lijkt net of hij daar echt staat. Één klein minpuntje is dat het plaatje bij de vingers een beetje onscherp is. Maar dit is echt een topstuk.

Het disign van P-Jamma is erg mooi maar hij heeft de pech dat hij tegen .Levi. ging want ik denk dat dat disign door zeer weinigen te overtreffen is.

Stem: .Levi.!

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

.Levi.

Als je kijkt naar het origineel, en dan naar wat je ervan gemaakt hebt, dat is gewoon in één woord: geweldig.

De render van Eminem vind ik wat minder, het lijkt wel of z'n vinger eraf is ofzo (of dat moet in het echt ook zo zijn,

dat weet ik allemaal niet).

P-Jamma

Jij hebt er ook goed aan gewerkt, en jouw exemplaar van Eminem ziet er ook mooi uit. Het lijkt een beetje op een spel voor een console, wat opzich wel origineel is. Ik zie nu dat het ook zo is, van Tony Hawk ofzo? Maarja, ik weet het natuurlijk niet zeker, en ik beoordeel niet op wat eraan gedaan is, maar hoe het eruit ziet.

Ondanks dat Levi er ontzettend veel werk in heeft zitten, kijk ik toch altijd naar de kwaliteit van de Sigs, en daarom mijn stem voor P-Jamma!

Ik wens jullie beide nog veel succes in de battle! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Levi dude.. hoe krijg jij het klaar om zo een backgrounden te nemen ?

Ik zocht veel op Google maar vind niets.

Die van Levi lijkt me gewoon veel Proffesioneler.

Dat zou zo een Cd Covers kunnen worden.. misschien voor zijn nieuwe Mixtape :D .

Dat van PJ is ook wel tof, en erg goed bedacht.

Maar van Design kan het gewoon niet tegen dat van Levi op.

Jullie zullen nu al wel weten op wie ik stem ?.. Levi.

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

P-Jamma, je kan zo veel mooiere desings maken... Waarom heb je die skills nou niet gewoon gebruikt i.p.v wat te knippen/plakken? Levi heeft zijn creative vingers weer laten werken en daarom gaat mijn stem naar hem!

Link to comment
Delen op andere websites

Stem: Levi

Waarom: P-Jamma heeft niks gedaan eraan, beetje knippen en plakken en je hebt er weer één. Levi heeft er veel werk aan gehad en het is echt top geworden! Effecten zat om op te noemen. _O_

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Allebei erg mooi, ik vind die van Levi alleen mooier ik zie de effecten die hij heeft gebruikt heel duidelijk en in vergelijking met het origineel... Helemaal top... :tu:

Stem: Levi

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...