Salieri Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Oh shit ...Family reunited ik denk alles gaat lekker, eindelijk verder weer, who's that? its Ryder! Alle 4 stappen ze de auto in ...mission completed 2 seconden erna BOOOOOM auto ontploft en ik kan weer opnieuw beginnen met die swat scene. Wtf is dit een bug? ik schoot niet eens het was een filmpje. lukt het iemand anders wel mischien? zoja complete deze makkelijke missie en kijk of ook jouw auto ontploft nadat de politie aangscheurd komt. mn savegames vind je hier neem de gene met de langste tijd. ik stuur meteen ff 2 screenshots mee als bijlages Greets Richard Bewerkt: 20 mei 2006 door Salieri Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Dat heb ik nooit gehad. Heb je bepaalde cheats gebruikt? Ik zal ook wel even kijken met jouw savegame. Edit: Ik denk dat het een eenmalige bug is. De missie is op het moment dat je instapt nog niet afgelopen. Probeer het maar een keer opnieuw. Ik heb hem wel voor je opgeslagen, en er savegame nummer 6 van gemaakt. Veel plezier. Je savegame Bewerkt: 20 mei 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.