gta fan man Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 hoi allemaal, het zal je wel eens opgevallen zijn dat er geen politie agent in de politie helicopter zit en ook niet in de news helicopter moet je maar eens naar dees plaatjes kijken. P.S. weet iemand ook hoe ik een filmpje maak uit het spel wat moet ik daarvoor doen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ja dat was mij ook eens opgevallen er zit niemand in, maar als je met een Sniper op de bestuurders plaats schiet stort het ding wel neer, dus er zit ook wel weer iemand in maar je ziet hem niet. Op deze pagina heeft Ewoud uitgelegd hoe je filmpjes kan maken op je pc lees dat maar eens door. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Het is mij ook weleens opgevallen dat er niemand in zit. Volgens mij was dat in Vice City ook het geval. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ja best raar, ik heb t ff uitgezocht en in VC is dat ook al Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 dat komt waarschijnlijk omdat dit een hele rare helicopter is, je kan er ook niet in. mischien is r* het vergeten maar dit lijkt me raar aangezien ze de mooiste details kunnen maken. mischien dachten ze omdat de ramen zwart zijn dat het niet zou opvallen. Reageren
gta fan man Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 typhoon: ik heb die dingen allemaal niet om een filmpje te maken is er geen andere menier? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 jijzelf kan er wel in hoor!, zit er wel iemand in een Hydra? Reageren
ikt Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Dat is erg moeilijk uit te zoekn, de hyudra's razen met 1000KM/H door de lucht! Ik heb het al geprobeert, maar ik botste er tegenaan. Als er iemand cheat, kan hij dan de slowmotion-cheat gebruiken? Dan zie je wat meer. Reageren
LBG Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Je kan toch ook gewoon een cheat gebruiken en niet opslaan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) typhoon: ik heb die dingen allemaal niet om een filmpje te maken is er geen andere menier? Die is er zeker wel alleen je moet hem dan wel voor de pc hebben. Je kan dan met het progamma Fraps een filmpje van 30 sec maken. Niet meer? Nee want het is helaas een trial version. Hier kan je hem downloaden, als je dat hebt gedaan kun je hem gewoon instaleren, en daarna moet je hem even opstarten. Dan krijg je zo'n scherm: plaatje van Fraps.com En kun kun je dus met F10 filmpjes maken, als je dus in GTA zit op F10 drukken dan komen er rechtsbovenin rode letters, dat betekent dat hij aan het opnemen is. Je fotó's en filmpjes worden dan opgeslagen in de map: ©>Fraps. Veel plezier ermee! Bewerkt: 20 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
gta fan man Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ok het programma heb ik maar ik zie geen rode tekst als ik op f10 of f9 druk dit staat er dan alleen maar in de map van fraps srry maar om een of andere rede kan ik het plaatje niet late zien er staat altans geen muziek player of iets wat het moet afspelen Reageren
gta fan man Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 oja en wat voor rode tekst moet er staan?sijvers? Reageren
Miyamoto Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 In LCS is de politiehelikopter een apart voertuig bij het CheatDevice van Edison Carter. Je hebt de gewone politieheli en de achtervolgingsheli waarvan de ramen zilver zijn. Reageren
gta fan man Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 dat komt waarschijnlijk omdat dit een hele rare helicopter is, je kan er ook niet in.mischien is r* het vergeten maar dit lijkt me raar aangezien ze de mooiste details kunnen maken. mischien dachten ze omdat de ramen zwart zijn dat het niet zou opvallen. ik ben er al eens ingekomen toen ben ik op de nieuws heli gaan staan en daarna als je geluk heb in de politie heli stappen alleen je hebt wel een jetpack er voor nodig Reageren
Dinkydau Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Nee hoor. Bij de leger basis staan allemaal torens en als je daar op staat kan je er zo bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.