Dj_Frenske Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2004 Kan je ook in een taxi stappen?? Ik bedoel wel off-line dus niet MTA... Alvast Bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2004 Gewoon op Enter drukken en dan kan je rijden. Alleen in missies ben je soms passagier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 24 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2004 Moet je New Vice City 2004 downloaden, dan kan je een taxi bellen en erin stappen. En nog vele andere dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deviltjuh Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2004 Waar down je die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2004 uhm... weenie meer. moet je ff op google zoeken naar new vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2004 weenie ik speel gta3 allang nie meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy vercetty Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2004 bij new gta vc 2004 <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 Moet je New Vice City 2004 downloaden, dan kan je een taxi bellen en erin stappen. En nog vele andere dingen. Is er ook zon mod voor GTA 3?? Zo ja, waar kan ik die vinden/Hoe heet die?? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 waar is dat eigenlijk goed voor???? Ik rij veel liever zelf!! dat gaat veel sneller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoD Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 Waarom betalen voor een taxi, als je zelf kunt rijden. en dat gaat nog sneller ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 Waarom betalen voor een taxi, als je zelf kunt rijden. en dat gaat nog sneller ook Ja, maar er zitten waarschijnlijk ook nog andere coole opties bij! Maar er heeft nog niemand gereageerd op mijn vraag.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Ja het kan in vc, ik was een keer dood toen was ik bij een ziekenhuis en toen stont er een taxi, met een roze pijl er boven toen ging ik er in, en later stapte ik uit en toen kon het niet meer. (Ik had geen missie gestart hoor) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Dat is een taxi, die brengt je naar de opdrachtgever van wie je de missie hebt gekregen als je die gefaald hebt. (Bij jouw stond ie bij een ziekenhuis, dus zul je wel dood zijn gegaan) Je hebt wel een topic gebumbt van bijna 2 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 Oo dat wist ik niet, ik had hem nog maar een paar dagen die vc op de -box voor me verjaardag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.