Jump to content

de banden van auto's

RHCP

Recommended Posts

tuurlijk, zou een beetje nep zijn, want in gta3 kon het niet, in VC wel en als het dan in SA er weer niet inzit vind ik het nep.

ik vond het altijd wel lachen om iemand neer te schieten, komt de ambulance schiet je alle banden lek, ambulance rijd weg en knalt overal tegenop. moet je eens doen is grappig om te zien

Delen op andere websites

tuurlijk, zou een beetje nep zijn, want in gta3 kon het niet, in VC wel en als het dan in SA er weer niet inzit vind ik het nep.

ik vond het altijd wel lachen om iemand neer te schieten, komt de ambulance schiet je alle banden lek, ambulance rijd weg en knalt overal tegenop. moet je eens doen is grappig om te zien

klopt heb ik ook zo vaak gedaan :D:puh: . maar die spijkermatten die de politie legt in vc komt denk ik ook wel terug in sa niet? ;) .

Delen op andere websites

jah en dat er vonken komen heb ik van rtl5

daar zie je ook altijd achtervolgingen en dan krijg ik echt een gta gevoel

echt die vonken moeten er in komen want ze wouden het toch realistisch maken nou als je band lek gaat en je rijd 5 minuten dan komen er echt wel vonken hoor en na een half uur dan kan er ook wel een velg vanaf vliegen. :lol: ;) :o :huh:

Delen op andere websites

jah en dat er vonken komen heb ik van rtl5

daar zie je ook altijd achtervolgingen en dan krijg ik echt een gta gevoel

echt die vonken moeten er in komen want ze wouden het toch realistisch maken nou als je band lek gaat en je rijd 5 minuten dan komen er echt wel vonken hoor en na een half uur dan kan er ook wel een velg vanaf vliegen. :lol: ;) :o :huh:

die vonken zijn er ook in driv3r, dus denk wel dat het in gta sa ook is ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...