RHCP Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 denk je dat die ( weer ) lek kunnen ?? ik vond het bij vice city soms wel irritant maar ook wel realistisch wat denken jullie ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ik weet zeker dat dat er weer in komt, het hoort gewoon bij het spel, dat je iemand probeert tegen te houden d.m.v banden lek schieten, zo cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 tuurlijk, zou een beetje nep zijn, want in gta3 kon het niet, in VC wel en als het dan in SA er weer niet inzit vind ik het nep. ik vond het altijd wel lachen om iemand neer te schieten, komt de ambulance schiet je alle banden lek, ambulance rijd weg en knalt overal tegenop. moet je eens doen is grappig om te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 tuurlijk, zou een beetje nep zijn, want in gta3 kon het niet, in VC wel en als het dan in SA er weer niet inzit vind ik het nep.ik vond het altijd wel lachen om iemand neer te schieten, komt de ambulance schiet je alle banden lek, ambulance rijd weg en knalt overal tegenop. moet je eens doen is grappig om te zien klopt heb ik ook zo vaak gedaan . maar die spijkermatten die de politie legt in vc komt denk ik ook wel terug in sa niet? . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ja maar in vice was da wel supernep die spijkermatjes want opeens stond er zo'n politiemannetje en opeens in 1 seconde rolde die ze matje met spijkertjes uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ik von het wel mee vallen met de nep heid want die matjes von ik er best mooi uitzien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ja maar hoe ze die opeens uitrolden was tog zeker wel nep <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 ja dat wel, maar wie weet leggen ze de heleweg vol en dan 2 politie auto`s aan de zijkanten. dat is nou echt vet. en ook die plolitie auto`s di de weg bloken echt vet gaaf/cool :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 Aangezien het hele spel van een hoger niveau gaat zijn zal hier misschien ook verbetering in komen, misschien. Misschien kan u velg of wiel er is afvliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 jah en dat er vonken komen heb ik van rtl5 daar zie je ook altijd achtervolgingen en dan krijg ik echt een gta gevoel echt die vonken moeten er in komen want ze wouden het toch realistisch maken nou als je band lek gaat en je rijd 5 minuten dan komen er echt wel vonken hoor en na een half uur dan kan er ook wel een velg vanaf vliegen. :lol: :o :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 jah en dat er vonken komen heb ik van rtl5daar zie je ook altijd achtervolgingen en dan krijg ik echt een gta gevoel echt die vonken moeten er in komen want ze wouden het toch realistisch maken nou als je band lek gaat en je rijd 5 minuten dan komen er echt wel vonken hoor en na een half uur dan kan er ook wel een velg vanaf vliegen. :lol: :o :huh: die vonken zijn er ook in driv3r, dus denk wel dat het in gta sa ook is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Ja lekker ff rijden met je bmx gaan je banden lek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Een grote verbetering voor dan banden zou wel zijn dat als je te lang spint dat de banden dan BOEM gaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 of als je teveel burnouts maakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Dat is juist Kl*te hoe realistisch het ook is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.