Jump to content

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • deagle

    19

  • Schno009

    9

  • Wazuup

    4

  • EXIT

    2

Geplaatst:

omdat je afbeelding niet deelbaar is door 4 (lengte en breedte)

omdat de som van de lengte en breedte niet deelbaar is door 2

dit los je op door bijvoorbeeld afmetingen te gebruiken van:

64x64

128x128

64x128

128x256

256x256

256x128

enz enz enz

dit zijn dus allemaal getallen in de tafel van 2!

Geplaatst: (bewerkt)

Oké tnx gelukt.

Volgend Probleem :

Blaster27 zegt het volgende :

Je kopieert de bestaande IPL en IDE

En dan zieje bijhem staan :

LANDSCAPE.ipl en LANDSCAPE.ide

Bijmij staat dit :

iplide6yg.jpg

Vraag : Welke IPL en IDE moet ik selecteren en kopieren?

Want ik heb staan :

IPL's

cull.ipl

paths.ipl

IDE's

generic.ide

Loods.ipl en loods.ide mogen weg.

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst: (bewerkt)

na mijn weten zitten er geen landscape.* in gta vice city, mss moet je deze zelf toevoegen

en dan aanmelden in een van de map.dat 's

Bewerkt: door schno009
Geplaatst: (bewerkt)

Jaja inderdaad die map is er al ingevoerd door Blaster27 zelf ;).

Maar dit is het bij mij ( nog alles standaard).

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:

dan moet je de .ide en .ipl invoerin in gta_vc.dat in de data folder.

heel simpel:

voor de ipl:

IPL #dan de ipl intypen#

de .col:

COLFILE 0 #dan de col intypen#

de .ide:

IDE #dan de .ide intypen#

Geplaatst: (bewerkt)

Maar blaster27 zegt dat je ze moet kopieren.

Nu ist de vraag : de welke moet ik kopieren aangezien ik 2ipls en 1ide heb?

Toch bedankt voor de reactie.

En later in de tut word de gta_vc.dat aangepast :).

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:

de ipls zorgen ervoor dat de objecten worden geplaatst

de ide's zorgen ervoor dat de objecten worden herkent

de objecten in de 2 ipls kunnen samen wel in 1 ide staan

Geplaatst:

Ik zie mijn object nu in MooMapper?

Is dit een goed teken?

Maar hij is nu wel plat terwijl het een box is?

Geplaatst:

Hm, dat is vreemd

maar dat je je object ziet is al een begin.

misschien moet je wat spelen met de instellingen voor het object

Geplaatst:

Dit is het resultaat ingame.

screengtablok2zl.jpg

Sommige autos rijden erover en somige eronder?

Hoe komt dit?

Waarom is hij niet getextured? :-(

Geplaatst:

Heb je de plaatjes in de txd de goede naam gegeven? En je moet de z-coördinaat iets lager zetten zodat hij de grond raakt.

Geplaatst: (bewerkt)

Oke zal ik doen.

Maar nu hij ingame staat.

Maar dit zijn zn properties :

datamoomapper7lh.jpg

Dit is hij in MooMapper:

objectmoomapper2to.jpg

Hij heeft niet dezelfde texture als in 3dsmax door bovenstaand probleem(afmetingen bitmap).

Is dat het probleem?

Bewerkt: door Nicsan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...