Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

probeer achter die 10 (bij de plaats) eens .000 te zetten

mss moet je het model ook eens importeren in 3ds (de dff), als hij er dan ook zo uit ziet, dan moet je ff het model veranderen

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • deagle

    19

  • Schno009

    9

  • Wazuup

    4

  • EXIT

    2

Geplaatst:

Ik heb de dff geimport en daar zit het probleem ;).

Hoe kan die nu gemakkelijk zonder veel te doen vervangen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap je niet helemaal, maar je kan gewoon de dff in de gta3.img vervangen door een goede dff.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Raar ik weet nochtans honderd procent zeker dat ik box.dff maar 1 keer heb toegevoegd , en hij staat er 4 maal in multiimg ? :bonk:

Geplaatst:

ik vint het al heel erg kap dat je een box in gta heb dat kan ik al niet maar ik denkt dat ik weet warom u geen textures heb op je model

heb je de textures toe toegevoegt in moo mapper ??

Geplaatst:

Ik heb nog een vraagje :

Ik ben nu in moomapper aan het appearencen met mn box.

Nu zie ik dit :

itemdialog4ho.jpg

Bij Validation zie je 1 not found en 3 found.

Degene die niet word gevonden is :

Correct model in name

Hoe kan ik hem wel vinden?

Tnx ;).

Geplaatst:

volgens mij gewoon de naam van de dff, of dit is je .col (de collision in de .col moet dezelfde naam hebben als de model; box)

Geplaatst:

Jah , i knw maar mijn TXD , DFF en COL hebben allemaal de naam box.

Dus...

Kan iemand anders me soms verderhelpen?

Geplaatst:

als je je col opent in colleditorII, dan moet de naam van het tabje met de model hetzelfde zijn als de dff

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is wat ik nu heb ingame:

gtaingame8bj.jpg

Pffff.

Ik zal uw tip even proberen met de ColEditor ;).

EDIT

In de COLeditor ziet hij er uit als een box dus dat is geen probleem denk ik ;).

EDIT2

Kheb de .dff nu terug geimport in 3dsmax en daar zit weeral het probleem denk ik.

Wat kanik nu nog allemaal doen?

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:
Ik heb nog een vraagje :

Ik ben nu in moomapper aan het appearencen met mn box.

Nu zie ik dit :

itemdialog4ho.jpg

Bij Validation zie je 1 not found en 3 found.

Degene die niet word gevonden is :

Correct model in name

Hoe kan ik hem wel vinden?

Tnx ;).

Dan komt de naam van je DFF in de img niet overeen met de DFF naam in de IDE.

Maar wat is het probleem bij je laatste plaatje ?

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk , dit is mijn IDE file :

objs

2000, box, box, 1, 300, 0

end

tobj

end

path

end

end

En dit mijn IPL file :

inst

2000, box, -395.836, -531.492, 14, 0, 0, 0, 0, 0, -3.34957E-008, 1

end

cull

end

Kan het daaraan liggen?

En ik heb mn IMG nog even gecontroleerd , box.dff staat er echt in.

Het probleem met het laatste plaatje is het volgende , normaal is het een box en ik zie alleen de voorkant van die box.

Bewerkt: door Nicsan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...