Schno009 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 probeer achter die 10 (bij de plaats) eens .000 te zetten mss moet je het model ook eens importeren in 3ds (de dff), als hij er dan ook zo uit ziet, dan moet je ff het model veranderen Reageren
deagle Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik heb de dff geimport en daar zit het probleem . Hoe kan die nu gemakkelijk zonder veel te doen vervangen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik snap je niet helemaal, maar je kan gewoon de dff in de gta3.img vervangen door een goede dff. Bewerkt: 20 mei 2006 door Wazuup Reageren
deagle Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Raar ik weet nochtans honderd procent zeker dat ik box.dff maar 1 keer heb toegevoegd , en hij staat er 4 maal in multiimg ? Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik vint het al heel erg kap dat je een box in gta heb dat kan ik al niet maar ik denkt dat ik weet warom u geen textures heb op je model heb je de textures toe toegevoegt in moo mapper ?? Reageren
deagle Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik heb nog een vraagje : Ik ben nu in moomapper aan het appearencen met mn box. Nu zie ik dit : Bij Validation zie je 1 not found en 3 found. Degene die niet word gevonden is : Correct model in name Hoe kan ik hem wel vinden? Tnx . Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 volgens mij gewoon de naam van de dff, of dit is je .col (de collision in de .col moet dezelfde naam hebben als de model; box) Reageren
deagle Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Jah , i knw maar mijn TXD , DFF en COL hebben allemaal de naam box. Dus... Kan iemand anders me soms verderhelpen? Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 als je je col opent in colleditorII, dan moet de naam van het tabje met de model hetzelfde zijn als de dff Reageren
deagle Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Dit is wat ik nu heb ingame: Pffff. Ik zal uw tip even proberen met de ColEditor . EDIT In de COLeditor ziet hij er uit als een box dus dat is geen probleem denk ik . EDIT2 Kheb de .dff nu terug geimport in 3dsmax en daar zit weeral het probleem denk ik. Wat kanik nu nog allemaal doen? Bewerkt: 21 mei 2006 door Nicsan Reageren
deagle Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Is er echt niemand ? plz ... Reageren
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik heb nog een vraagje :Ik ben nu in moomapper aan het appearencen met mn box. Nu zie ik dit : Bij Validation zie je 1 not found en 3 found. Degene die niet word gevonden is : Correct model in name Hoe kan ik hem wel vinden? Tnx . Dan komt de naam van je DFF in de img niet overeen met de DFF naam in de IDE. Maar wat is het probleem bij je laatste plaatje ? Reageren
deagle Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Kijk , dit is mijn IDE file : objs2000, box, box, 1, 300, 0 end tobj end path end end En dit mijn IPL file : inst2000, box, -395.836, -531.492, 14, 0, 0, 0, 0, 0, -3.34957E-008, 1 end cull end Kan het daaraan liggen? En ik heb mn IMG nog even gecontroleerd , box.dff staat er echt in. Het probleem met het laatste plaatje is het volgende , normaal is het een box en ik zie alleen de voorkant van die box. Bewerkt: 21 mei 2006 door Nicsan Reageren
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Nee. Wat is de naam van je DFF in de img dan ? Reageren
deagle Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Box.dff ik heb het nogmaals gecheckt dusja. Tis raar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.