Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke, je zegt dat je denkt dat het probleem zit in de dff omdat je die hebt geimport in 3ds. Waaruit kon je opmaken dat daar de fout zit?

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• deagle

19

• Schno009

9

• Wazuup

4

• EXIT

2

Geplaatst:

Omdat ik maar een vlak zie , maar van zodra dat ik mijn box draai zie ik dan weer 3 vlakken draai ik hem terug naar de onderkant bv. zie ik een vlak.

Het is echt moeilijk om uitteleggen.

Ik zal ook later screens posten ;).

Bedankt dat jullie me bljven helpen !

Geplaatst:

Niemand?

>>> Door Jorge_F: Graag geen dubbelposts maken! Zodra er niemand reageerd kan je er inderdaad van uitgaan dat niemand je wil en/of kan helpen. Als je daarbij aandringerig gedrag gaat vertonen staan leden al helemaal niet meer te springen om hun vrije tijd in jouw problemen te stoppen.<<<

Geplaatst:

Probeer het eens met een ander model. Ik heb even snel een erg simpele pyramide gemaakt.

Download hem hier en probeer hem dan ingame te zetten. Je moet hem nog wel texturen.

Greetz Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)

upload de dff en de txd van je box is dan zal ik er wel eens naar kijken want volgens mij weet ik het probleem

>>> Door Matiscus: Dan ben je beter dat je er voor het probleem een verklaring geeft. Dan leren we allemaal nog wat bij. :clown: <<<

ik moet eerst kijken of dat het probleem is zo ja leg ik het wel even uit

Bewerkt: door Tectron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...