feike Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik wil een kentekens veranderen maar hoe moet dat? worship it then you got it, but when you disrespect it then you lose it Reageren
Nickonly Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Niet dat ik er zoveel van weet, maar volgens mij moet je dan de textures van de nummerborden opzoekken en die dan bewerken zonder de naam of de grote te veranderen, maar daar kan net zo goed niks van kloppen omdat ik daar bijna niks van af weet. Ow en een betere titel zou volgende keer iets beter zijn aangezien ik niet veel met "?" kan. En volgens mij had je deze vraag al eens gesteld in een ander gedeelte hier, 1x was genoeg. Bewerkt: 20 mei 2006 door Nickonly Reageren
feike Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) wat een vette shit worship it then you got it, but when you disrespect it then you lose it Bewerkt: 20 mei 2006 door feike Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Nickonly neemt mij de woorden uit de mond. Een iets betere titel zou niet mistaan. In het vervolg hier op te letten. wat een vette shit Ook hoort zo'n taalgebruik hier ook niet thuis. Gelieve hier zeker op te letten! Topic titel gewijzigt naar een betere topic titel. Topic moved, naar modeling en textuur help. Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 maar de inhoud van de kentekens staat toch niet in een texture? dat word toch bepaald door main.scm? Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Het is een textuur, als je een auto veranderd heeft het een ander kenteken. En als je dan kijkt in de TXD heeft hij een nummerplaat. Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 de achtergrond en het lettertype ja, maar de tekst zelf niet, en in een vorig topic had hij het over standaard auto's (de all-in-one mod) Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ligt net het zelfde bij een gemodde dan een standaard auto. Verder ga ik er mij niet over uitspreken. Want ik weet het niet zeker. Reageren
feike Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) wat een *** koek over die waarschuwing Bewerkt: 20 mei 2006 door feike Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 wat een *** koek over die waarschuwing Normaal doen is moeilijk he houd je gewoon netjes aan de regels zoals de rest ipv de heletijd te zeuren Reageren
ikt Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ligt net het zelfde bij een gemodde dan een standaard auto. Verder ga ik er mij niet over uitspreken. Want ik weet het niet zeker. Als de modded auto SA plates heeft dan zijn de nummrborden net als de standaard. Reageren
mickey Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik weet niet precies wat je bedoelt met "kentekens", maar als de lay-out bedoelt, is het best wel simpel: Ga naar je SA map--> models--> generic--> vehicle.txd. Zoek "plateback 1" , "plateback 2" , "plateback 3" en "platecharset". Dan kan je die, desgewenst, aanpassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.