Jump to content

Ufo's ?

GtaGang-W3$T$!D3

Recommended Posts

Geplaatst:

post-42874-1148121467_thumb.jpgJongens geloof het ofniet ik vind een easter egg ik zat een beetje te zoeken bij het water

en dan komen er van die sterren maar ze kwamen een beetje in een vorm wat ik al ergens had gezien op een ufo kaart ofzo maar het vage is nog dat je achter die sterren deeltjes van de map van san andreas ziet.Ik denk dat dat de plaatsjes zijn waar je ufo's kan vinden.En nog iets vaags ik zag ook nog in het water zo'n

soort vorm :? is het een easter egg of gewoon iets anders ;)

Geplaatst:

Als je goed kijkt naar die sterren op jou plaatje, dan vormen ze een ®. De R van Rockstar*. Dat hebben zij er dus expres gedaan. Die kaart met al die stippen op bepaalde plaatsen van de map Gta San Andreas, is zogenaamd bedoelt voor ufo's maar vele hebben al op alle plekken gekeken of er ergens een ufo te bekennen was maar geen resultaat, het is meer voor de grap gedaan zodat de spelers van Gta San Andreas weer iets te doen hebben of ergens naar uit kunnen kijken.

Geplaatst:

Ik denk als je goed op die plekken gaat zoeken dat je wel wat vind ik denk dat dit niet voor de grap is hoor

Ze hebben er zoveel ingedaan er hangen zelf foto's van ufo's in een huis in gta sa en dan denk je dat er geen

ufo's in zitten dat dat voor de grap is gedaan ik denk het niet hoor ;)

Geplaatst: (bewerkt)

.levi.Heeft gelijk dat zijn der r* sterren

er zijn geen ufo's in het spel anders zouden wij dat allang gevonden hebben!

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Er zijn gewoonweg geen Ufo's.Er moet een Model voor zijn;Dit is al veel onderzocht maar zonder resultaat ;)

Geplaatst:

sorry het kaartje kan ik tijdelijk niet posten maar het is aan het begin van die weg van die legerbasis aan het begin

Geplaatst:

an het begin van de legerbasis? oke ik zal zoeken maar ik ben bang dat ik het niet vind.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...