TranceJunkie Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 (bewerkt) Hey mensen, Las net 3 nieuwe infonieuwtjes op gtasanandreas.net, dus ik vertaal het ff voor jullie voor het gemak --- Wanneer CJ genoeg respect heeft, kan hij naar zijn eigen gang-gebied gaan in Los Santos en tot maximaal 8 personen werven voor een gang-war. Als deze personen hem volgen, zullen ze op iedereen schieten die CJ iets aan probeert te doen. --- In winkels zoals Binco en Suburban kan je ook horloges, hoeden, en kettingen kopen. --- De bestuurbare autootjes zullen wederom terugkeren. (Een paar zijn al bekend, inclusief de op afstand bestuurbare bom-vliegtuigjes) Vooral het eerste vind ik echt heel vet! Verder heeft R* volgens mij ook de site wat ge-update, want ik heb n filmpje gezien op de kaart van Los Santos, die ik volgens mij nog niet eerder gezien heb. In dit filmpje zie je een latino gang. Zag ook een filmpje met een basketball court in de middag, en ik kan me niet herinneren dat ik die ook al gezien had, dus kijk ze ff! Cheers Bewerkt: 12 oktober 2004 door TranceJunkie Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 het is aardig van je bedoelt maar deze info was al reeds bekend. Voortaan even kijken welke info al is gegeven op het forum. Reageren
TranceJunkie Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Aha, ja ik had t nog nergens gelezen, slotje er maar op dan! Reageren
jojogta3 Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2004 ik had het al gelezen op gtagang.tk enuh die update van r* is niet zo want dat basketbaalll filmpje was er al een geef anderes ff aan waar welke plaats in los santos het filmpje was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.