Jump to content

GTA SA Installeerd niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb problemen met het installeren.

Misschien weten jullie hoe dat kan..

Weten jullie hoe je dit voorkomt!

Dit komt er te staan!!

audio3vr.png

MvG. Room

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je wel de originele versie van GTA IV GTA SA, want bij een ilegale kan dit nog wel eens wat problemen opleveren. Daar ga ik ook verder niet op in. Als je een ilegale hebt help ik je ook niet. Het kan ook zo wezen dat er een kras op je cd staat waardoor data3.cab niet te laden is.

Ik denk dat je beter je cd'tje even schoon kan maken met een vochtige doek (zachte) en daarna ook weer drogen met een zachte doek.

Verder zou er ook iets technisch niet in orde kunnen zijn binnen in jou computer. Mischien zou je beter even je computer opnieuw kunnen starten en het nog eens proberen. Mischien helpt het. Als je nog meer vragen hebt, helpen we je graag. :cya:

Edit: Bedankt Ruurd31, wat een fout :puh:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

En als SummerBase z´n iddeeën niet helpen, zou je ook nog altijd van iemand anders de cd-rom even kunnen lenen en 't spel dan installeeren. Want normaal zou je met een beschadigde cd-rom het spel wel kunnen spelen maar niet installeeren.

Geplaatst:
En als SummerBase z´n iddeeën niet helpen, zou je ook nog altijd van iemand anders de cd-rom even kunnen lenen en 't spel dan installeeren. Want normaal zou je met een beschadigde cd-rom het spel wel kunnen spelen maar niet installeeren.

Ter informatie dit komt omdat de gegevens al op je hardeschijf staan. Maar als hij het wil lenen moet hij wel iemand in de buurt kennen die de cd heeft. En volgens mij is dat in veel gevallen niet de realiteit. Maar het kan natuurlijk altijd. :engel:

Geplaatst:

Je kunt ook proberen alle bestanden van de cd naar je harde schijf te kopieren. Dan moet je de setup vanaf je HD uitvoeren. Dat wil ook nog wel eens helpen. :Y

Geplaatst:

Dit komt waarschijnlijk, omdat zoals aangegeven, jij een nu beschadigde DVD hebt, terwijl je dat eerst niet had. Het kan ook komen door viezigheid op je DVD, afvegen met een doek met uitgewrongen lauw water(GEEN ZEEP), en daarnaa droog vegen van binnen naar buiten, kan erg helpen.

Je zou proberen naar de winkel te kunnen gaan om hem te ruilen, maar ik heb een vermoeden dat dat niet kan.

Ëén van de dingen die je ook zou kunnen doen is de DVD van een vriend lenen, daarmee installeren, en met je eigen DVD spelen.

Of je hebt het spel illegaal, dan kan ik je niet verder helpen.

Geplaatst:

De DVD was te beschadigd!!

Hij deed het ook niet op de andere computers!

Maar allemaal hartelijk dank dat jullie hebben geholpen!

mVg. Room

Geplaatst:

Dat had ik dus ook!

Ik heb gewoon een brillendoekje gepakt, de cd-rom schoongemaakt, opnieuw geinstalleerd, en toen deed `ie het wel..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...