Jump to content

Ipod Video

Recommended Posts

Geplaatst:

Na aanschaf van een nieuwe Ipod Video 30 GB wil ik afspeellijsten maken.

Als ik in Itunes doormiddel van het plusje linksonderin een afspeellijst maak en er nummers inzet en vervolgens de Ipod ga bijwerken, dan kijk ik bij Afspeellijsten in de Ipod zelf en dan staat hij er helemaal niet bij. :?

Hoe kan ik hem toevoegen en zorgen dat hij ook in de Ipod komt te staan?

Alvast bedankt voor de informatie.

Geplaatst:

Jongens echt hartelijk bedankt voor de informatie. Ik had voor dat het hier ging posten al die hele handleiding doorgelezen en gekeken op internet. En zoals altijd post je het hier en daarna heb je zelf het probleem gevonden, dat was dus bij mij weer zo! Misschien voor diegenen die het niet snappen:

1) Sluit je Ipod aan als I-Tunes aan is

2) Na het bewerken, zie je rechts onderin een tekentje en als je daar op gaat staan, zonder te klikken, zie je staan: Instellingen van de Ipod. Als je daar dan op klikt, zie je de aangevinkte afspeellijsten die hij wel update als je in die lijst nummers zet.

3) Diegene die ik had gemaakt, stonden daar NIET aangevinkt. Ik heb ze direct aangevinkt en na update van 101 nummers staan ze erbij!

Nog hartelijk dank voor de informatie Ruurd31 en wizkid4590! :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dubbelpost!

2de vraag; Ik heb een filmpje erop gezet, alleen nu heb ik GEEN geluid. Hoe komt dat en wat moet ik doen om wel geluid te krijgen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...