Gta Ripper Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Het leek me ook een keer leuk om het te proberen. Ik vind hem niet zo mooi. Jullie? Reageren
SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik vind het niet zo mooi, voornamelijk omdat je mooie effecten op de verkeerde manier gebruikt! Kijk, je achtergrond is een soort kast, daarop graffatie (hoe spel je dat) is nogal onrealisties! Dus mijn tip: Probeer een soort stenen achtergrond te vinden, daar graffatie op te plakken + extra dingen die biij G-unit passen! Nog veel succes! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Voor je allereerste Cover is het zeker niet slecht ... Je hebt in ieder geval een "Ghetto" achtige achtergrond gekozen, wat al een goed punt is... Wat ook meestal bij Covers word gebruikt, is het volgende: Je Layer Duplicaten, dan de bovenste Layer een Gaussian Blur van 2 geven.. En daarna de Blending Options van de Layer op: Soft Light zetten... Probeer bij je volgende het Formaat 450 X 450 te pakken, dit is eigenlijk de standaard maat .... Succes ermee! Je hebt met dit Design al laten zien dat je het kunt! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Voor je allereerste Cover is het zeker niet slecht ...Je hebt in ieder geval een "Ghetto" achtige achtergrond gekozen, wat al een goed punt is... Wat ook meestal bij Covers word gebruikt, is het volgende: Je Layer Duplicaten, dan de bovenste Layer een Gaussian Blur van 2 geven.. En daarna de Blending Options van de Layer op: Soft Light zetten... Probeer bij je volgende het Formaat 450 X 450 te pakken, dit is eigenlijk de standaard maat .... Succes ermee! Je hebt met dit Design al laten zien dat je het kunt! Bedankt man EDIT:Welke layer de render layer of background layer? Bewerkt: 20 mei 2006 door gta ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.