Jump to content

Eurosong

Wie Wint Eurosong  

41 leden hebben gestemd

1. 1. Wie wint het?

• VJC Masedonie
      0
    • Rusland
      4
    • Bosnie en herzegovina
      0
    • Litouwen
      1
    • Finland
      31
    • Oekraine
      1
    • Ierland
      1
    • Zweden
      0
    • Turkije
      0
    • Armenie
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo zie je maar hoeveel mensen er geen goede smaak hebben, een beetje schreeuwen wat nog geen eens te verstaan was.. Het was vriendjes politiek dat staat vast.. Zweden en omstreken stemden op de buren dus Zweden Bosnie & H. en Finland stonden bovenaan... Man die muziek van finland is nog slechter dan dat Herman uit Idols danst, als je dat mooi vind.. Oéi :sst:

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 007 RoadRunner

5

• Ice Banana

5

• love the gang

3

• Grove St.

3

Geplaatst: (bewerkt)

De muziek was nie mooi maar daar gaat het ook niet om.

Het gaat om de humor, show en de gewaagdheid van het nummer. En daarin was Lordi de allerbeste

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Geplaatst:

Heeft Finland gewonnen??!!??!!??!! :?:ch:

Gadverdamme, ik vond dat het lelijkste van allemaal.

Finland had van mij laatste mog worden.

Ik vond Ierland wel mooi.

Oékranie ook wel.

@--> Grove St: Bosnie & H. ligt helemaal niet in de buurt van Finland.

Bosnie & H ligt meer in de buurt van kroatie en Joegoeslavie.

Geplaatst:

Ik was voor Rusland maar die hebben dus niet gewonnen :cry: .

Maar het leukste vond ik Paul de Leeuw zijn commentaar.

Geplaatst:

Het was gewaagd he vanfinland:Ze hebben terecht gewonnen!

Ze zeiden:Dit is geen prestatie voor ons,niet voor finland maaar voor de rockmuziek over de hele wereld.

Je houdt van rock of je houd er niet van he

;)

Geplaatst:

Tis idd een kwestie van smaak maar ik vind Finland gewoon het beste. Is niet sletterige gedoe en zeer gewaagd. En bovendien was het best wel een humoristiscvh liedje en van goede kwaliteit(wat vele niet met mij eens zullen zijn). maar metal is een kunst.

Geplaatst:

het songfestival gaat gewoon niet meer om wie het beste kan zingen, maar om de beste show. Nederland was gewoon saai, daarom waren ze zo slecht, maarja finland had iets origineels

Nederland moet gewoon niet meer meedoen!

Finland kon echt niet zingen

Geplaatst:

Songfestival over zingen!?

Het is een Songfestival. Over een liedje, niks met zingen te maken. En Finland mag dan wel niet het beste zingen maar ze maken zelf hun muziek, bespelen zelf de instrumenten en idd de show was goed.

Ik vind dat ze terecht gewonnen hebben

Geplaatst:

Lol ik heb op lithuania gestemt whuhahaha

we are the winners of eurovision

Geplaatst:

Weet ik.

Maar ik vindLitouwen toch wel een jokesong

Ongeloofelijk vooral bij die vent die plots

begint te vechten tegen zichzelf!!

wrm wrm???

Geplaatst:

Finland was het origineelste, en veruit het beste.

Überliedje... :)

_O_ HARD ROCK HALLELUJA _O_

Geplaatst:

Het ESF is niet meer wat het geweest was. Het gaat nu alleen maar om de act,niet meer om het liedje. Vroeger had je mensen die teminste op het liedje de ze het leuks vonden stemden. Maar nu zijn er veel jongeren,en ja die kijken meer naar de act dan het liedje. Treble eerlijk niet door. Wie stemt er nou op een lied dat je niet eens kan verstaan? Het ESF is er wel om de tekst,niet om de act. Maar ja,als Finland gewonnen heeft zijn ze ook goed,alleen heb ik het lied steeds in mijn hoofd. Ik vond Engeland ook wel leuk. Leuk liedje ja,wat moet ik daar nog meer van zeggen? Litouwen was ook grappig moet ik zeggen. We are the winners,we are! We are! We are the winners of Eurovision,VOTE! Echt zo leuk. Ierland heeft altijd van die mooie rustige liedjes. Oekrainë:Het lied kon wel eens het winnende lied worden,maar met die vrouw wonnen ze toch niet, dat wist ik al zeker. De Grieken stemmen altijd op Malta,en ook andersom. Natuurlijk snap ik waarom wij Turkije 12 punten gaven. Als je het niet snapt leg ik het wel even uit:Er wonen dus veel Turken in Nederland,en ze mochten wel op Turkije stemmen. Daarom kregen de Turken 12 punten. Toen je zag dat Finland al dik voorlag,wist je al dat ze zouden winnen. De persconferentie was ook leuk. Mr. Lordi:''Ik wil graag de rockfans bedanken,de metalfans,alle Kiss-fans en natuurlijk iedereen die op ons stemden''. :D. Ach ja,volgend jaar beter met een leukere Nederlands liedje.

Geplaatst: (bewerkt)

Er was toch ook veel crisis over de vote's van

de buurlanden? dat is pas egoitisch (of hoe je

dat ook zegt)

Edit: Ik bedoel: Dat de meeste landen stemmen op hun buurlanden

die door zijn naar de finale

Bewerkt: door love the gang
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...