Dizzee Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik zat wat te klooten met radial blurs, uiteindelijk kwam ik dit uit: Rates? Reageren
-Roy- Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Hij is super! Die effecten op de achtergrond zijn ge-wel-dig! Kun je misschien even zeggen hoe je dat gedaan hebt? De tekst is ook leuk gedaan. Totaal cijfer: 8,7/10 Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Whoaw, dat ziet er echt strak uit man Alleen de 2de regel tekst is moeilijk te lezen 9.7/10 Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik vin um zeker wel mooi 8.0 alleen hij ziet er beete vaag uit.. render is hee licht.. en niet zo duidelijk en daaronder zit wel weer wat dat wel weer duidelijk is.. ik kan niet goed zien wat en hoe enzo... ma hijs wel mooi Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Hij is super! Die effecten op de achtergrond zijn ge-wel-dig! Kun je misschien even zeggen hoe je dat gedaan hebt? De tekst is ook leuk gedaan. Totaal cijfer: 8,7/10 Dat zijn C4D renders met/zonder ocean ripple die ik op Lighten hebt gezet en dan stukken heb van weg gegumt. Zo heb ik verschillende layers met kleine effectjes. alleen hij ziet er beete vaag uit.. render is hee licht.. en niet zo duidelijk en daaronder zit wel weer wat dat wel weer duidelijk is.. ik kan niet goed zien wat en hoe enzo... ma hijs wel mooi Applaus.gif Dat is het lichteffect die van bovenaf komt. Dingen die in het licht staan, zien er ook zo wazig uit. Daarnaast is dat ook om diepte in de sig te steken. Dingen die verder in de achtergrond staan, zijn ook waziger. Dingen die dichter zijn, zijn scherper. Alleen de 2de regel tekst is moeilijk te lezen Dat is de bedoeling, gewoon om een effectje bij de tekst te verkrijgen. Hier is de link naar de PSD. Zo kunnen jullie kijken hoe de sig in elkaar zit en misschien leren jullie er wat van. Hoop ik. http://rapidshare.de/files/20939348/UT.psd.html Bewerkt: 20 mei 2006 door Dizzee Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik zat wat te klooten met radial blurs, uiteindelijk kwam ik dit uit:Rates? Zoals de Sigs bij jou meestal zijn, ziet deze er ook weer piekfijn uit. Jij hebt eigenlijk best wel een eigen stijl ontworpen, waarin je je Sigs maakt, wat opzich wel leuk is. Altijd een drukke achtergrond, net zoals nu, met een layer die qua kleuren goed bij de rest van je Sig past. De render is ook een drukke, dus het past qua drukte ook heel goed bij elkaar. De tekst is klein, je zei zelf al waarom, maar persoonlijk vind ik een té kleine tekst niet echt heel mooi, helaas. Een hele goeie Sig, dit! Cijfers Achtergrond: 8.3 Kleuren: 8.5 Render: 9 Effecten: 8.7 Tekst: 7.8 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8.7 Eventuele bonus: 0.3 Heel netjes gedaan deze Sig Dizzee, je krijgt van mij een prachtige 8.7! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Bewerkt: 20 mei 2006 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.