kees1991 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik soek dus een tooltje die meet hoeveel km mijn muis aflegt weet iemand er een heeft iemand er een zeg het dan want dat lijkt mij echt fun Reageren
Dikbuik Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Bedoel je nou een kilometer teller voor dat balletje in je muis (als je nog een oude hebt) of hoeveel da muisding op je beeld beweegt? Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik bedoel een meter die meet hoefeel meter ik perdag heb afgelegt met de muis Reageren
Ice Banana Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) *nix laat maar* Bewerkt: 20 mei 2006 door ICE BANANA Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Je kunt daarvoor Kraay een PM sturen. Hij had zo'n signature daarmee kun je zien hoeveel KM je had afgelegd met je muis. Per dag en in totaal enzo. Als je hem een PM stuurt met duidelijke informatie wat je graag wil, dan zal Kraay je altijd helpen! Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) ik bedoel een meter die meet hoefeel meter ik perdag heb afgelegt met de muis Op deze site hier heeft ook iemand dit, en onderaan staat een link naar de site waarje het kan downloaden. Het bestandje wat je moet hebben op die site heet volgens mij Mousotron. Edit: Op deze site kun je het programmaatje downloaden. Het heet voluit: Mousotron 4.7. Bewerkt: 20 mei 2006 door Froodooo Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Leer nederlands typen a.u.b dan kunnen we je helpen. Een poos geleden stond er in zijn signature nog dat hij Dyslectie had Reageren
Ice Banana Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 OOh srry het was niet zo bedoeld excuseer mij :$ :$ :$ :$ Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 jhup dat klopt en wie dat nu nog niet weet die.... heeft niet opgelet dat mousotron is presies wat ik soek vette humor ik heb al 22 keer geklikt al 4 keer ge dubelklikt en al 45 meter afgelegt dank u Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Nou Kees,ik denk dat je dan op het eind van het jaar wel naar Dublin kan lopen! Ik ga hem maar ook eens proberen! Kijken of het ''fun'' is. Bewerkt: 20 mei 2006 door gtaboy107 Reageren
Zillah Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 lolz ik heb het uurtjeh Geleden ook Gedownload resultaat to nu is: 10500 toetsen ingedrukt op het toetsenbord 360 keer geklikt met linker muis knop en ongeveer 40 meter afgelegd met mijn muis Reageren
X-TX Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Haha, inderdaad en voor mij best wel handig. Maar ik heb dit liever voor mijn toetsenbord want soms schrijf ik heel veel tekst in korte tijd en dan wil ik zien hoeveel tikken per minuut ik maak. Aangezien ik veel met mijn muis doe i.v.m. Photoshop en andere programma's kijk ik graag terug wat ik allemaal met mijn muis heb gedaan. Ow, wacht eens even, hij telt de aantal tikken ook. Dat zie ik nu pas. Nou ja, tellen gaat best wel lastig dat is wel jammer. Je moet naar de tijd én de toetsen kijken. Maar ik heb nu in dit hele post 775 keer op mijn toetsenbord getikt. En volgens IPB zijn het 602 tekens. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Verplaatst naar Computer Fora. Reageren
ikt Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Haha, inderdaad en voor mij best wel handig. Maar ik heb dit liever voor mijn toetsenbord want soms schrijf ik heel veel tekst in korte tijd en dan wil ik zien hoeveel tikken per minuut ik maak. Aangezien ik veel met mijn muis doe i.v.m. Photoshop en andere programma's kijk ik graag terug wat ik allemaal met mijn muis heb gedaan.Ow, wacht eens even, hij telt de aantal tikken ook. Dat zie ik nu pas. Nou ja, tellen gaat best wel lastig dat is wel jammer. Je moet naar de tijd én de toetsen kijken. Maar ik heb nu in dit hele post 775 keer op mijn toetsenbord getikt. En volgens IPB zijn het 602 tekens. Backspace? En Enter? Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 iik had dat ook wel eens geprobeerd, heeeeel lang heen en weer gaan tot hij op zijn limitiet was en toen begon hij weer opnieuw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.