B.I.G._-M_* Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik heb GTA San Andreas juist uitgespeeld, en ik wou eens coole wagens in Las Ventura's gaan Tunen;Nu heb ik daar 2 vragen over 1) Hoe zet je je nitro's aan maar vooral hoe zet je ze ook AF? 2) Welke tune-garage dient voor welk soort auto's? ( Ik heb ontdekt dat ik niet elke auto eender waar kan gaan tunen) Joa Da zou 'k nah graag is wete se Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik heb GTA San Andreas juist uitgespeeld, en ik wou eens coole wagens in Las Ventura's gaan Tunen;Nu heb ik daar 2 vragen over1) Hoe zet je je nitro's aan maar vooral hoe zet je ze ook AF? 2) Welke tune-garage dient voor welk soort auto's? ( Ik heb ontdekt dat ik niet elke auto eender waar kan gaan tunen) 1) Je kunt nitro inschakelen door op de 'schiet-knop' te drukken. Op de PC is dat CTRL of LMB. Je kunt het niet uitschakelen, het schakeld zichzelf uit als de nitro op is of als je uit het voertuig stapt dat nitro heeft. 2) Ik heb hier een hele lijst. Je kunt zo zien welke auto je waar kan tunen. (Thanx to Giorgo). Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Co : •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender : SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Bewerkt: 20 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ECHT merciiee !! Zaalig man Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 BIJ MIJ is nitro 0 hoor? die 0 van het numpad Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 BIJ MIJ is nitro 0 hoor? die 0 van het numpad Ja, er zij inderdaad meerdere toetsen. Je kunt het met de schietknop doen, ctrl of bij jou met 0. Zo zijn er 2 of 3 opties. Die eerste 2 zijn het bekendste. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Bij mij is de nitro 2 en 3 Wil je a.u.b een beetje ontopic blijven. De vraag is niet welke knoppen je gebruikt om Nitro in te schakellen. Ruurd heeft al gezegt dat het verschillende knopen zijn. En het is nu niet de bedoeling dat iedereen hier gaat posten welke knopen hij gebruikt. De vraag is hoe je de Nitro aan zet en waar je auto's kan tunen. Als je hier nog iets aan hebt toetevoegen dan kun je het altijd posten. Zo niet, laat het Topic dan met rust. Reageren
Stefan Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 simpel toch het is gewoon de knop die je zelf hebt gekozen Reageren
Kronko Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Best grappig: je kan een tahoma ook bij Loco Low Co tunen, alleen kan je geen paintjobs etc. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Best grappig: je kan een tahoma ook bij Loco Low Co tunen, alleen kan je geen paintjobs etc. Ja, dat vind ik ook best wel raar. Hij lijkt nu niet echt op een lowrider, maar je kunt hem wel bij Loco Low Co tunen. Ook kun je er veel minder dingen op zetten. Je zou bijna zeggen dat het een bug is, maar dat lijkt me niet. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Jongens lees Mazzeltje's bericht eens. >>> Door GTA-Sheep: Volgens mij staat er in de post van Mazzeltje dat er ontopic gebleven moet worden. En de mensen boven je doen dat ook. De enige die op dit moment spamt ben jij in mijn ogen. Laat zulke berichten gewoon achterwege voortaan. Als er dingen gebeuren die aandacht behoeven ontdekken we die zelf wel en wordt daar actie op ondernomen<<< Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Joa , ik heb et spel wel Vr XBOX e en dan is et de knop om te schieten... Mercie allemaal! Bewerkt: 25 mei 2006 door B.I.G._-M_* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.