X-TX Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Schrijf zelf een Google Bewerkt: 31 mei 2006 door X-TX
SummerBase Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Leuke tutorial X-TX, lijkt mij heel handig voor de beginnners. Keep up the good Work vriend .
X-TX Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik zal hem donderdag updaten, dan heb ik voorbeelden van welke websites je zou kunnen maken en handige links. O.a. wat je allemaal wel niks kunt vervangen met CSS, kost je ook minder Photoshop werk.
Thabit Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Misschien ook handig voor het blokje 'Weblogs' een link naar de website Web-log.nl, hier kan je makkelijk en gratis een weblog maken.
GTA-Sheep Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 De topicstarter heeft er voor gekozen om de tutorial in de eerste post te verwijderen. E.e.a. gerelateerd aan de recente benoeming van een nieuwe moderator hier. Erg zonde natuurlijk, maar er komen zeker weer nieuwe . Topic ge-unpinned en weer gesloten.
Recommended Posts