jasperscout Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Als ik auto's wil toevoegen, doe ik eerst "Aleen Lezen" uit, op alle bestanden, maar hij gaat automatisch weer aan.. Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, zodat ie t niet meer doet. Wie kan mij helpen??!! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Heb je wel op activeren geklikt? of Toepassen? ik weet niet precies hoe het heet Reageren
Goliat Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Wanneer je het ''alleen lezen'' van je map af hebt gehaald en op toepassen hebt gedrukt moet je het eigenschappen venster openlaten, zodat je rustig voertuigen toe kan voegen zonder dat het terug gezet wordt naar ''alleen lezen''. Zo werkte het bij mij. Succes. Reageren
EXIT Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 je pakt heel de map GTA san andraes en doet het over heel die map en sub mappen als je daarna in de map zelf gaat moet normaal alles uitstaan (in de map) Reageren
Wazuup Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Wees gerust, iedereen heeft dit. Als je het gewoon doet zoals uitgelegd, dan is het goed. Hij komt bij iedereen weer terug als je opnieuw checkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.