Giorgo Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Theme : Pictuning. Size : Plaatje Animatie : Neen Alles valt weg want je begint uit een plaatje... Dit : / (erg moeilijk) http://www.acc.umu.se/~groophy/bilder/car/BMW_back.jpg Bewerkt: 20 mei 2006 door Giorgo
Giorgo Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ok, is goed. Waneer kan je hem inleveren ?
Matiscus Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Morgenavond. Want ik heb nu teveel werk. EDIT: Hier is hij dan, het was echt een lelijk plaatje om te tunen (qua kwaliteit). Ik heb veranderd: - Getinte ruiten - Kleur veranderd. - Kentekens weg gewerkt. - Koffer toegewerkt. - Dubbele uitlaat gestoken. - Nummerplaat in bumper verwerkt.
Giorgo Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Matiscus Giorgo Inderdaad was het een plaatje met slechte kwaliteit.
Yohan Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Stem voor Giorgo die van Matiscus ziet er wat te blauw uit... Het lijkt erop dat G er meer aan heeft gedaan dus vandaar..
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mijn stem gaat naar matiscus. Niet zozeer omdat het eindresultaat zo geweldig is maar meer omdat daar meer aandacht aan besteed is. Matiscus: + Het kenteken is erg mooi weggewerkt. + En de uitlaten passen er erg mooi bij. + De lampen passen er mooi bij. - Misschien iets te blauw. - Ik vind het kenteken niet echt mooi, misschien had je een nederlands kenteken kunnen nemen mete de goede kleuren. Giorgo: + Carbon is echt super goed gelukt. + De spoiler is ook mooi gelukt. - Er is niet zoveer aan veranderd. - De uitlaat is niet zo mooi afgewerkt. Stem: Matiscus Keep it up.
Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik stem maticus alleen jammer dat je geen spoiler heb maar toch stem ik op jou een 9
The Mafia Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Matiscus Omdat ik bij Giorgo die 2 verschillende Kleuren niet mooi vind.
HerrieM Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik stem Giorgo + Rode kleur is mooi + Goed Carbon effect + Vleugel - Uitlaat hangt niet mooi, meer er los opgeplaatst - de rode kleur van de lampen is te dof Matiscus + Dubbele uitlaat is goed gelukt + Lampen geven een mooi effect + getint glas is leuk - Blauwe kleur is te mat - nummerbord past niet bij de rest
Bling Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mijn stem gaat naar: Matiscus, omdat hij volgens mij meer eraan gedaan heeft, de auto van Giorgio is misschien wel wat mooier, maar volgens mij zitter er niet zoveel veranderingen tussen het origineel en de nieuwe. Ik denk dat jullie beter ook de originele foto erbij hadden moeten posten, dat zou het stemmen wat makkelijker maken
KillerR Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik stem op Giorgio Mede omdat hij er een spoiler op heeft gezet. Mastaucius heeft zijn auto er niet mooier op gemaakt door die blauwe kleur. Maar hij heeft het nummerbord en de uitladen mooi gemaakt Giorgio, heeft goede een kleurencombinatie. Maar voor mijn gevoel heeft hij er niet zoveel aan gedaan, net wat bling zei. Maar mijn stem gaat naar Giorgio
Giorgo Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Even een reactie tussendoor.. Niet veel voor gewerkt ? Ik heb er 2 dagen aan bezig geweest. Weet je hoe moeilijk het is om die spoiler zo te vinden ? Die achterlichten heb ik ook helemaal uitgeknipt... Bewerkt: 24 mei 2006 door Giorgo
Dago58x Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Nou ik stem op Giorgo.. Hij heeft de achterkant heel erg mooi gemaakt En Hij heeft ook de kleur goed gemaakt Dus darrom krijgt hij van mij een stem
DaBeast Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Giorgo + Rode kleur is goed + Carbon goed gelukt. + Vleugel - Nummerplaat. - Als je goed kijkt zie je dat de vleugel een beetje over de kofferbak hangt. Matiscus + Dubbele uitlaat . + De Lampen + Het getinte glas is goed gamaakt. - Mischien net iets te blauw. - Nummerplaat is NL . Nee, grapje , niet echt realistisch . Stem: Matiscus Greetz
Recommended Posts