Juju Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Hey iedereen Ik heb net op The Box weer South Park gekeken, sinds kort ben ik dat gaan kijken, en ik vind het echt helemaal te gek Net was een aflevering over dat Cartman dacht dat ie een geest was Meer info over South Park hier klikken Wat vinden jullie van South Park? Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 South Park is echt gaaf! Altijd die humor, That basters! They killed kenny! Reageren
Rullez Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 echt een geweldig programma o no de killed kenny Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Southpark: mijn lievelings programma!!! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 south park ech helemal te gek ik heb het een paar dagen niet gekeken omdat ik weer eens veel huiswerk had maar de laatste die ik heb gezien is die van dat die vader van stan (zover ik weet ik haal die namel altijd door elkaar ) alcolist is en dat er bloed uit de kont(vagina) van maria stroomt maar de leukste vind ik met die gene dat die leeraar en een paar endere iets anders winnel zijn (ander geslacht,een dofijn,lang en zwart) maar het leukste zinnetje vind ik uit alle series oo my god they killed kenny! the basterds! Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik ken south park niet,maar k heb naar de site gekeken naar de karakakters enzovoort en ik denk dat south park nog goed is Reageren
Ferre Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) @ rinaldootje en zonnet, het is nog altijd: Oh my God! They killed Kenny! You bastards! Ik kijk het ook graag. Chef is vet . Alleen hier is al een topic over: South Park. Maar die info is wel oud. En dé geweldige Sout Park website is www.southparkstudios.com En elke zaterdag is een marathon van de afleveringen van maandag t/m vrijdag. Om 17:00 uur. Dat ze van Eric een roodharige hadden gemaakt . Bewerkt: 5 juni 2006 door Ferre Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Southpark is echt cool. Vooral die aflevering dat Cartman een flashback wil krijgen. Reageren
Juju Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) @ rinaldootje en zonnet, het is nog altijd: Oh my God! They killed Kenny! You bastards!Ik kijk het ook graag. Chef is vet . Alleen hier is al een topic over: South Park. Maar die info is wel oud. En dé geweldige Sout Park website is www.southparkstudios.com En elke zaterdag is een marathon van de afleveringen van maandag t/m vrijdag. Om 17:00 uur. Dat ze van Eric een roodharige hadden gemaakt . Ik kon met de zoekfunctie anders niks vinden De link doet 't ook niet. Ontopic: Ik heb gisteren nog de aflevering gezien waar 2 gehandicapten bij de cripz gaan Bewerkt: 6 juni 2006 door italia_juju Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ach Southpark Dat vind ik altijd een prachtig programma, kijk ik altijd naar, altijd zo grappig. "Oh my god, they killed Kenny, the basterds!" Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 @ rinaldootje en zonnet, het is nog altijd: Oh my God! They killed Kenny! You bastards! ja dat kan wel ik kan die zinnetjes niet echt geweldig herinneren maar nog altijd te gek Reageren
Ben007 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Lang geleden gezien maar het zag er wel de max uit Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ik heb het nog nooit echt op tv gekeken... Alleen soms gingen we wel eens in de klas south park kijken, van mijn leraar anw Vind het echt komisch, zo droog Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 De movie is het beste van al! zo grof zo droog zo COOL Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 laats was e rook een aflevering over hitler ahdden ze een vet dikke hitle rer in gepropt. enb gingenz e oorlog houden om een film tegen joden verde risw het echt fantastisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.