Jump to content

South Park


Juju

Recommended Posts

Hey iedereen :cya:

Ik heb net op The Box weer South Park gekeken, sinds kort ben ik dat gaan kijken, en ik vind het echt helemaal te gek :puh:

Net was een aflevering over dat Cartman dacht dat ie een geest was :puh:

Meer info over South Park hier klikken

Wat vinden jullie van South Park?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    9

  • Amfetamientje

    9

  • rjravi1

    9

  • Bigstijn

    8

  • 2 weken later...

south park ech helemal te gek

ik heb het een paar dagen niet gekeken omdat ik weer eens veel huiswerk had maar de laatste die ik heb gezien is die van dat die vader van stan (zover ik weet ik haal die namel altijd door elkaar ) alcolist is en dat er bloed uit de kont(vagina) van maria stroomt

maar de leukste vind ik met die gene dat die leeraar en een paar endere iets anders winnel zijn (ander geslacht,een dofijn,lang en zwart)

maar het leukste zinnetje vind ik uit alle series

oo my god they killed kenny! the basterds!

Link to comment
Delen op andere websites

@ rinaldootje en zonnet, het is nog altijd: Oh my God! They killed Kenny! You bastards!

Ik kijk het ook graag. Chef is vet 8) . Alleen hier is al een topic over: South Park. Maar die info is wel oud. En dé geweldige Sout Park website is www.southparkstudios.com

En elke zaterdag is een marathon van de afleveringen van maandag t/m vrijdag. Om 17:00 uur. Dat ze van Eric een roodharige hadden gemaakt :schater: .

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

@ rinaldootje en zonnet, het is nog altijd: Oh my God! They killed Kenny! You bastards!

Ik kijk het ook graag. Chef is vet 8) . Alleen hier is al een topic over: South Park. Maar die info is wel oud. En dé geweldige Sout Park website is www.southparkstudios.com

En elke zaterdag is een marathon van de afleveringen van maandag t/m vrijdag. Om 17:00 uur. Dat ze van Eric een roodharige hadden gemaakt :schater: .

Ik kon met de zoekfunctie anders niks vinden :?

De link doet 't ook niet.

Ontopic:

Ik heb gisteren nog de aflevering gezien waar 2 gehandicapten bij de cripz gaan :puh:

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

@ rinaldootje en zonnet, het is nog altijd: Oh my God! They killed Kenny! You bastards!

ja dat kan wel ik kan die zinnetjes niet echt geweldig herinneren maar nog altijd te gek

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...