Destilios Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 southpark is de beste cartoon ever :dans: :tu: Ik kan niet w8ten tot ze verder gaan met season 12.. En van dat gescheld enzo boeit me helemaal nix.. het is daarom juist grappig en als je daar niet tegen kan moet je het gewoon niet kijken.. dan kan je beter naar andere dingen kijken. vind ik. en ik vind dan ook niet dat je heel south park dan maar moet afkraken want ieder heeft zo zijn eigen smaak. Zo vond ik hans teeuwen ook een hele goede caberatier (of hoe je het ook schrijft dan) en er zijn ook genoeg mensen die hem juist niet grappig vinden en hem dan helemaal gaan afkraken. dan denk ik van Jah waarom kijk je er dan ook na als je toch niet van die humor houd Reageren
tjoef Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik vind het geweldig Op het einde altijd zo'n mooi muziekje en dan Stan of Kyle die 'het moraal van het verhaal' vertellen, en dat slaat meestal echt op niets . En altijd tegen de maatschappij ingaan, en kerstmis in het belachelijke trekken(denk aan een kerstman die diertjes in het bos neermaaid, omdat ze de duivel wouden oproepen) Leuke TV Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 wel een grappige progamme family guy is ook vers Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 die aflevering van dat kind dat aan kanker doodgaat vond ik te ver gaan. Dat is de enige South Park aflevering die ik echt slecht vond. Het was totaal niet grappig. Die vent met zijn platenspeler de hele tijd, maar verder was er idd weinig grappigs in de aflevering. Maar iedereen die zegt dat er veel geweld en gescheld inzit. Komop zeg, als een tekenfilmpje van 6 jaar en ouder al te hard voor je is Reageren
Fyre Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik vind het vaak te ver gaan m.b.t. op ziektes , Schelden , Geweld... Ik vind 't een vergelijking met The Simpsons of met Family Guy maar daar zit geen geweld/schelden etc in. Ik vind het vaak over onnozele dingen gaan... Mensen zoals jij moeten ook niet South Park kijken, moet je wel open voor kunnen staan. Maar wat zou ineens mis moeten zijn met ziektes, geweld, schelden? Klinkt enorm lullig, maar dan neemt het juist een rare kijk op de wereld aan... Soms in de raarste manieren, en dat maakt SP zo geweldig. Er zijn ook zat afleveringen die geen van die 3 bevatten die jij noemde. Maar ik moet toegeven, er is 1 aflevering (Stanleys Cup) die ik ook te ver ging gaan, het is gewoon niet grappig. Reageren
Lil.Shaiki Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hey, ik vind die afleverlingen beetje saai te worden maar die elfe seizoen is wel Lol Reageren
rjravi1 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) eve wat toevoegen: er is een minpunt je hoort die scheldwoorden niet meer maar *piep* dat maakte het minder leuk Bewerkt: 3 juli 2008 door rjravi1 Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 vandaag tog maar southpark gekeken en toen kwam ik erachter dat de moeder van cartman een manwijf is ... Genoeg gezien voor vandaag... Reageren
Fyre Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 eve wat toevoegen:er is een minpunt je hoort die scheldwoorden niet meer maar *piep* dat maakte het minder leuk Waar kijk jij in godsnaam South Park? Ik kijk het op internet, geen filters, geen herhalingen, niet wachten tot het volgende seizoen, het op pauze kunnen zetten, geen reclames (oke, banners dan), zoveel kunnen kijken als je wilt etc. Reageren
FerryN Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik vind het vaak te ver gaan m.b.t. op ziektes , Schelden , Geweld... Ik vind 't een vergelijking met The Simpsons of met Family Guy maar daar zit geen geweld/schelden etc in. Ik vind het vaak over onnozele dingen gaan... Mensen zoals jij moeten ook niet South Park kijken, moet je wel open voor kunnen staan. Maar wat zou ineens mis moeten zijn met ziektes, geweld, schelden? Klinkt enorm lullig, maar dan neemt het juist een rare kijk op de wereld aan... Soms in de raarste manieren, en dat maakt SP zo geweldig. Er zijn ook zat afleveringen die geen van die 3 bevatten die jij noemde. Maar ik moet toegeven, er is 1 aflevering (Stanleys Cup) die ik ook te ver ging gaan, het is gewoon niet grappig. Ik vond hem ook te ver gaan, en was ook wel heel grof. Was trouwens Aflevering nummer 1014, voor de mensen die hem willen zien: Klik hier. Als zijn team verloor of een gelijkspel maakte, werd dat kindje/medespeler steeds zieker, zijn kanker werd erger, en na twee gelijkspellen dacht ik, ging ie eraan dood. Verder, vind ik southpark zeker cool, maar ik vind de Family Guy en The Simpsons ook zeer leuk. Later, Bewerkt: 4 juli 2008 door FerryN Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Goeie serie, heeft kritiek op de Amerikaanse maatschappij maar ze weten het leuk te brengen! Het gaat natuurlijk het meest om de humor, maar toch, een toppunt in de humor . Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) ik heb gestemd op echt wel leuk 'k vind Cartman nog het beste. En de ruzie tussen kyle en cartman : ''Shut up Fatboy'' ''EH, dont call me fat you fucking jew'' Nog een paar filpjes : Suck my Balls Mr. Garrison Cartman gets bitch-slapped (helaas wel met beeld van Harry Potter) Kyle's mom is a bitch Tribute to butters 1# Butters enters WoW EDIT : Ik heb net ook stanlys cup gekeken....... Die hadden ze niet uit moeten zenden. te erg. Hoe die kleine spelertjes allemaal werden afgemaakt, en hoe die Nelson steeds zieker werd. gewoon te erg. Bewerkt: 8 juli 2008 door forumrunner Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 in een woord MASTERLIJK gewoon. kleine jongetjes van 8 jaar die allemal zoveel kattekwaad uithalen en zoveel schelden Ha Ha , en dan zitten er ook nog van die liedjes bij war 1 iemand altijd volgescholden word , zoals Kyle,s mother is a B***h en Shut your F***ing face uncle f***er. lol Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Een vraagje : weet iemand welk nummer de aflevering dat Cartman zichzelf invriest is? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Een vraagje : weet iemand welk nummer de aflevering dat Cartman zichzelf invriest is? niet percies maar het was sessioen 11 of 12 dus je zou het ff op kunnen zoeken op internet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.