Jump to content

South Park


Juju

Recommended Posts

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    9

  • Amfetamientje

    9

  • rjravi1

    9

  • Bigstijn

    8

bump?

Spam?

Een bump hoeft niet erg te zijn, zo is het beter dat hij dit topic bumpt dan dat hij een tweede topic aanmaakt. ;)

Toch zijn er genoeg andere topics over south park / tekenfilms zoals deze, die wat minder oud zijn.

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd. ^^ Maar dat neemt niet weg dat je vorige post nog steeds spam is.. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Woensdag weer een nieuwe episode, 'Breast Cancer Show Ever':

Wendy gets in trouble when she threatens to beat up Cartman after school. No matter how fired up Wendy is, all bets are on Cartman. Everybody knows a girl can’t fight a boy and win.

Zelfs na twaalf en een half seizoenen hebben ze hun hoogtepunt nog niet bereikt geloof ik, want er blijven gewoon nieuwe episodes komen waar je je helemaal kapot om kan klachten, en dat vind ik na 12,5 jaar echt een prestatie. Southpark _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Er was een afschuwelijke aflevering met dat steven spielberg en die man van star wars indiana jones verkrachten. was zo pervert en ranzig dat ik nooit meer southpark ga kijken. ze zijn gewoon te ver gegaan en hun afleveringen komen niet verder dan het niveau poep,plas en pies... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er was een afschuwelijke aflevering met dat steven spielberg en die man van star wars indiana jones verkrachten. was zo pervert en ranzig dat ik nooit meer southpark ga kijken. ze zijn gewoon te ver gegaan en hun afleveringen komen niet verder dan het niveau poep,plas en pies... :duh:

Jouw niveau van posten stijgt er niet veel bovenuit :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er was een afschuwelijke aflevering met dat steven spielberg en die man van star wars indiana jones verkrachten. was zo pervert en ranzig dat ik nooit meer southpark ga kijken. ze zijn gewoon te ver gegaan en hun afleveringen komen niet verder dan het niveau poep,plas en pies... :duh:

Die aflevering was wat dieper dan jij denkt. Ze bedoelden niet écht verkrachten, maar de film is verkracht. Tenminste, dat vonden zij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind South Park helemaal geen humor hebben.

Alleen maar een beetje schelden en grof taal gebruik.

Niks bijzonders aan hoor.

Echte humor is overna gedacht.

En dat is South Park niet.

Zo simpel. :duh:

Maar dat is mijn mening :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

South Park is gewoon een grote parodie over Amerika, soms hebben ze de Amerikaanse eigenaardigheden geniaal in beeld gebracht. Het is misschien een wat andere vorm van humor, maar de makers van South Park weten het toch altijd erg goed neer te zetten. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...