Jump to content

South Park


Juju

Recommended Posts

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    9

  • Amfetamientje

    9

  • rjravi1

    9

  • Bigstijn

    8

  • 2 weken later...

Over 2 dagen loopt het seizoen alweer ten einde. Heel kort seizoen. Meestal gingen ze wel door tot diep in december. Maar hopen dat deze aflevering de vorige goed maakt, die was echt bagger.

Al sinds (Uit me hoofd) Seizoen 11 of 12 zijn er maar 14 afl. per seizoen. Kerst-afleveringen zitten er niet meer echt in.

En ja dat bagger kan ik wel mee eens zijn. Veel afleveringen waren gewoon niet leuk meer (of wel leuk maar ik had daar dus het gevoel bij van OUD nieuws.)

Maar ik geef toe

Margaritaville, Redelijk leuk.

Fishsticks, We kunnen allemaal wel lachen om de gay fish joke (Bij mij in de klas tenminste)

Fatbeard, Ook erg grappig Typisch cartman.

Kijk en voor de eerste helft zijn ze allemaal wel redelijk leuk.

Maar na de Mid-season break ging het bergafwaarts.

Toen vond ik nog alleen maar 'Whale Whores' leuk. En Dancing with smurfs was ook wel ok. Maar al die andere waren echt :N

Hopen dat seizoen 14 wat beters brengt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dancing with Smurfes was weer saai. Echt ver onder hun niveau, maar Pee is weer de geniaalste van het seizoen. Zo geweldig :schater: Misschien vinden jullie het niet, omdat het echte engelse woordgrappen zijn. Je moet echt goed die taal kunnen om 'm te snappen. Maar ik vind 'm echt hilarisch. Ze hadden het nog over op Radio 538 vanmiddag. Lieten ze het stukje horen van wanneer Cartman Pokerface zingt. Die kerel lag helemaal in een deuk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dancing with Smurfes was weer saai. Echt ver onder hun niveau, maar Pee is weer de geniaalste van het seizoen. Zo geweldig :schater: Misschien vinden jullie het niet, omdat het echte engelse woordgrappen zijn. Je moet echt goed die taal kunnen om 'm te snappen. Maar ik vind 'm echt hilarisch. Ze hadden het nog over op Radio 538 vanmiddag. Lieten ze het stukje horen van wanneer Cartman Pokerface zingt. Die kerel lag helemaal in een deuk :7

Nee hier ben ik het totaal mee eens.

Alleen whale whores en Pee waren denk ik van het 2e deel de beste afleveringen. Die andere gaven mij een beetje het gevoel van ze nemen dingen van oude afleveringen, stoppen die in 1 en hopen op het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...