Jozz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik vind south park echt fantastisch, veel humor houd ik van, ik weet alleen niet op welke zender het komt en hoelaat Reageren
Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik vind south park echt fantastisch, veel humor houd ik van, ik weet alleen niet op welke zender het komt en hoelaat Het komt op elke school/werkdag om 17:10 op The Box. Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik vind south park echt fantastisch, veel humor houd ik van, ik weet alleen niet op welke zender het komt en hoelaat Het komt op elke school/werkdag om 17:10 op The Box. oke, niet in de vakantie zeker? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) South Park is vet, maar ik heb het al lang niet meer gekeken dat is wel jammer. Wanneer kom het eigenlijk op TV???En wat is The Box, dat heb ik namelijk niet op TV. Bewerkt: 9 juli 2006 door Thomas Crown Reageren
Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik vind south park echt fantastisch, veel humor houd ik van, ik weet alleen niet op welke zender het komt en hoelaat Het komt op elke school/werkdag om 17:10 op The Box. oke, niet in de vakantie zeker? Jawel ook Elke doordeweekse dag behalve het weekend om 17:10. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik kijk het altijd! Die aflevering van paris hilton is echt MEESTERLIJK! Reageren
ArticLight Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Southpark is lol!! Helaas kunnen wij the Box er niet op Dude, this is pretty f*cked up right here! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Post je antwoordt aub ook hieronder Waarom dit topic: Ik vindt southpark zelf heel leuk. Ik vind vooral cartman grappig Ik ben gewoon beniewd wat jullie ervan vinden Vriendelijke groet stijn Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Dikke humor en heb dus ook op Echt leuk gestemd en ik vind vooral kenny vet want die ging altijd dood. Maar die is geloof ik weg in de latere afleveringen. Bewerkt: 14 juni 2007 door -->nick<-- Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Cartman Zonder hem zou de serie veel minder zijn Reageren
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Echt leuk.. dadelijk weer kijken! Bestaat hier geen topic over? volgens mij wel! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Echt lache het is een goede serie met allemaal erge grappen. En die film is ook geweldig daarvan. Vooral Cartman vind ik grappig. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik heb gestemd op. Wat is Southpark? Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 South Park zijn 4 kleine jongens die allemaal grappig uithalen DenkaanHenk soms (erge grappen). Dat komt op The Box rond half 6 moet je maar ff in de gids kijken. Ik zou echt ff kijken leuke grappen en vooral die Cartman. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Southpark vind ik echt vet leuk. Die makers zijn echt briljant! Ze nemen de actualteit briljant in de zeik met bijvoorbeeld recente afleringen zoals die ene over World of Worcrafft en die van gisteren AIDES. I want to give AIDES to every child in the world! AIDS is finally funny South Park is gewoon een geweldige serie maar ik moet toegeven dat er afleveringen die nergens op slaan en het is soms erg seksistisch maar veel afleveringen zijn echt briljant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.